Gå til innhold
Hundesonen.no

Ut på tur aldri sur


Tyra

Recommended Posts

Hun var sliten etter hele turen og hadde ligget i buret helle natten. Vi ble litt streset og kom til utstillingen akurat i det vi skule inni ringen, så hun var ganske leken. Så når vi kom inni ringen hadde ikke toffeloffen gjort klar hunden sin så de måtte jo springe og hente hunden sin lell om de var 3 personer som kunne gjort klar hunden mens mannen var i ringen, så jeg vart streset og skjønte ingen ting når jeg kom inni ringen. Mens vi sto og ventet på toffeloffen sto domeren og flirte, så når folk flirer kommer jo ofte tennene fram og det liker ikke Wilma, så folk som flirer bjefer Wilma på. Når toffeloffen kom og vi skule begyne og springe vile bare Wilma leke når vi sprang, etterpå når domeren skule kjene på Wilma fikk jeg vise bittet selv men etter det ble hun helt vrang, hun var pis redd domeren, jeg sa at jeg ville treke meg pga jeg viste at Wilma ikke taklet det og var redd men det fikk jeg ikke. Så Wilma vride seg unna, la seg på ryggen i reddsel akurat som hun sa "bli ferdig og drep meg nå da". Hun bjefet også til domeren når han ikke vile gi seg.

Men på lørdag gikk det strålende da fikk vi en 2plass, men da trekte toffeloffen seg. Så vi var to redde tisper i ringen da så det hvar jo litt gøy syntes jeg da. Begge hundene var likke sta med og vise bittet. Men den andre hunden tok ikke kråken på eieren sin den da.

Nei domeren på lørdag var snill og vendlig mot hundene mens domeren idag var brå og tok ikke hensyn slik som domeren igår gjorde.

Men jeg tar det med et :P fordi jeg vart en erfaring rikere idag og det vart helle famillien også. Vi fant ut at tantebarne mitt ikke skal være med på utstilling mer pga hun står bare og beljer at hun vil inni ringen til meg. Og vi skal ikke ta noe mer dobel utstillinger mer. Så nå skal vi melde oss på dresurkurs. Men vi fikk jo 2plass på lørdag :P:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...