Gå til innhold
Hundesonen.no

www.friluftshund.net


Shilamon

Recommended Posts

Nå har jeg knotet frem og tilbake en stund, men omsider har siden til meg og Rex ferdig.

Vi tenker å skaffe oss et domene, men inntil det så finner dere den på:

home.no.net/shilamon

Noen kommentarer? ting som ikke virker som de skal? ting som kan bedres?

Vi leter forresten også etter et nettsted der vi kan lage galleri slik jeg har laget dagbok, tips mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Da er hjemmesiden vår tilbake i livet etter en litt slapp periode.

Oppdatert med:

*ny lay out (små forandringer)

*mye små oppdateringer på ulike sider

*nye aktiviteter

*blogg (skjer stadig vekk det da)

* og sist men ikke minst: VÅR FØRSTE ARTIKKEL

Ta en titt innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Da har vi oppdatert til vår og fjerne artikkelen som ble lagt ut sist. Det er egentlig bare grunnet en liten feil fra min side, men siden jeg har flere artikler underveis (forhåpentligvis iløpet av juni) så lot vi det stå:thumbs:

Tar gjerne imot ris/ros og tips til videre utvikling. Galleriet trenger fortsatt en ny løsning, men er ikke lett å finne en god løsning for mac...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Da har vi oppdatert igjen (riktignok for nesten en månedsiden... men jeg har ikke vært så aktiv her) siden vår. Ny lay out og har lagt ut artikkelsiden igjen i ett håp om å få den litt mer opp og gå.

Ta en titt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har vi oppdatert til sommerlook + lagt ut en ny artikkel og litt nytt småtteri her og der. Har også prøvd å få den midstilt for alle, funker det?

Noe annet ris/ ros?

Og kan en moderator oppdatere undertittelen til at den er oppdatert i dag med masse nytt? (irriterende at man ikke kan det selv lenger på disse trådene:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Da har jeg oppdatert igjen:

høst lay-outen har kommet på plass med oppdaterte aktiviteter og litt endret tekst her og der.

Bloggen er også oppdatert og ett par nye prosjekter er underveis;)

Takk til moderatorer som har ryddet:)

Om noen har noen kommentarer blir jeg glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Dette var jo bare komplimenter det:) tusen takk:)

Det var egentlig bare om forsida, da. :) Jeg visste liksom ikke hva jeg skulle si om de andre sidene. Jeg syns ihvertfall du har valgt et pent oppsett på alle sidene, det er en rød tråd gjennom hele hjemmesiden, alt er veldig behagelig å kikke på og lese om. Også har du de forskjellige sidene i "riktig" rekkefølge, det er fint å se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig bare om forsida, da. :P Jeg visste liksom ikke hva jeg skulle si om de andre sidene. Jeg syns ihvertfall du har valgt et pent oppsett på alle sidene, det er en rød tråd gjennom hele hjemmesiden, alt er veldig behagelig å kikke på og lese om. Også har du de forskjellige sidene i "riktig" rekkefølge, det er fint å se! :)

Riktig rekkefølge? sånn i menyen tenkte du? Er vel kanskje ikke all verdens å si om sidene, med mindre det er noe du følger der noe info eller noe som mangler da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Da har jeg oppdatert igjen. Falt aldri til ro med forrige lay-outen så nå har jeg laget en ny. har fortsatt litt småplukk å fikse på den men tar gjerne i mot kommentarer:)

Denne layouten var fin også, men må si at den ble litt mer sommerlig og grønt en høstaktig for meg :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne layouten var fin også, men må si at den ble litt mer sommerlig og grønt en høstaktig for meg :rolleyes2:

He he, jeg hadde akkurat det problemet i bakhodet. Manglet liksom de gode høstbildene, men ser hva du mener. Kanskje jeg skal ut og ta noen bilder så kan jeg bruke denne igjen til våren?:getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har jeg gjort alle glade (kanskje?) med oppdatert høst- lay out side. Noen kommentarer, ris, ros, kreative innspill?

Wow - her var det høst ja! :| Kanonbra høstside!

"Ris"/kommentarer/kreative innspill? Tja.. Er det bare meg, eller er menyen ikke midtstilt? Jeg synes den er verken midtstilt eller "venstrestilt", og det er pittelittegrann småirriterende. Kan hende det ser annerledes ut på en annen skjermstørrelse, men det var i alle fall slik både i FF og IE hos meg. Synes at alle sidene harmonerte pent med hverandre, kanskje bortsett fra gjesteboken. Er det mulig å "integrere" den litt mer i resten av siden? Litt mer like farger kanskje? Synes at de poteavtrykkene du har på venstre side ikke står i stil med resten av siden, som har et mye mer voksent uttrykk. Dessuten er de i litt andre farger enn resten av siden.. Enten synes jeg du kan fjerne poteavtrykkene (og da midtstille siden), eller så må du i alle fall få de i samme brun/høst-farge som resten av siden. Hmm.. tror jeg ville gått for å fjerne de helt; de går jo ikke hele veien ned (når man scroller helt ned til nederst i gjesteboken), og i tillegg gjør de at siden ikke blir midtstilt, og når de i tillegg ikke har noen "funksjon" så synes jeg de er unødvendige, blir bare en forstyrrelse på siden føler jeg. :hmm: Men dette er bare småpirk da - synes siden er kjempefin! :)

Ros: helhetlige og fine gjennomgående farger. Høstfarger som passer bra til bildene i banneret. Thumbs up! Likte godt måten du har løst ting på på linkesiden; blir lite scrolling når du plasserer linker ved siden av hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - her var det høst ja! :| Kanonbra høstside!

"Ris"/kommentarer/kreative innspill? Tja.. Er det bare meg, eller er menyen ikke midtstilt? Jeg synes den er verken midtstilt eller "venstrestilt", og det er pittelittegrann småirriterende. Kan hende det ser annerledes ut på en annen skjermstørrelse, men det var i alle fall slik både i FF og IE hos meg. Synes at alle sidene harmonerte pent med hverandre, kanskje bortsett fra gjesteboken. Er det mulig å "integrere" den litt mer i resten av siden? Litt mer like farger kanskje? Synes at de poteavtrykkene du har på venstre side ikke står i stil med resten av siden, som har et mye mer voksent uttrykk. Dessuten er de i litt andre farger enn resten av siden.. Enten synes jeg du kan fjerne poteavtrykkene (og da midtstille siden), eller så må du i alle fall få de i samme brun/høst-farge som resten av siden. Hmm.. tror jeg ville gått for å fjerne de helt; de går jo ikke hele veien ned (når man scroller helt ned til nederst i gjesteboken), og i tillegg gjør de at siden ikke blir midtstilt, og når de i tillegg ikke har noen "funksjon" så synes jeg de er unødvendige, blir bare en forstyrrelse på siden føler jeg. :hmm: Men dette er bare småpirk da - synes siden er kjempefin! :)

Ros: helhetlige og fine gjennomgående farger. Høstfarger som passer bra til bildene i banneret. Thumbs up! Likte godt måten du har løst ting på på linkesiden; blir lite scrolling når du plasserer linker ved siden av hverandre. :)

Ha ha, du må jo ikke drive å trykke rundt på siden og avsløre latskapen min frøken:P he he. Angående gjesteboken så har du helt rett, potene passer på ingen måte inn og jeg har vel egentlig vurdert å fjerne dem. Fargene var de samme som i sommer. Latskapen lenge leve. Tar med meg idéen og tenker at jeg fjerner dem helt jeg:)

Når det kommer til menylinjen har du helt rett i at den egentlig ikke er stilt noen vei. Det er fordi jeg ikke helt har skjønt hvordan jeg får det til (å midtstille den altså), tips mottas med takk og saken jobbes med:)

Ellers takker jeg for komplimenter, ros og gode kritikker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, du må jo ikke drive å trykke rundt på siden og avsløre latskapen min frøken:P he he. Angående gjesteboken så har du helt rett, potene passer på ingen måte inn og jeg har vel egentlig vurdert å fjerne dem. Fargene var de samme som i sommer. Latskapen lenge leve. Tar med meg idéen og tenker at jeg fjerner dem helt jeg:)

Når det kommer til menylinjen har du helt rett i at den egentlig ikke er stilt noen vei. Det er fordi jeg ikke helt har skjønt hvordan jeg får det til (å midtstille den altså), tips mottas med takk og saken jobbes med:)

Ellers takker jeg for komplimenter, ros og gode kritikker;)

Nei sorry altså! Skal slutte å trykke meg rundt på siden din! :| Det er jo ikke derfor man har hjemmeside, det vet jo jeg også, haha.. :)

Synes ikke siden vitner om noe latskap, tvert imot synes jeg det er en pen og gjennomført side! :) Når du fikser gjesteboken og menyen, så har jeg jo ikke noe mer å kommentere, og det blir jo nesten litt kjedelig. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...