Gå til innhold
Hundesonen.no

www.friluftshund.net


Shilamon

Recommended Posts

Tilbake fra fjerne himmelstrøk og klar for vårens mange aktiviteter. Har med det oppdatert aktivitetsiden vår (denne blir nok oppdatert kontinuerlig) og lagt ut noen nye DNT- hytter som tar i mot hund. Kjekt før sommerens fjelltur?

Planen er å få litt fortgang i arbeidet og få lagt ut alle hyttene jeg har oversikt over iløpet av kort tid.

Tar gjerne i mot kommentarer i forhold til endringer som måtte ha skjedd på hyttene som folk vet om. Vil gjerne også ha idéer for hvordan hyttelisten blir best mulig. Er den ok slik den er nå? Bør jeg dele inn Norge i ulike områder og lage underside med hytter for hvert område (eks nord-sør-øst-vest)? Dette er spesielt med tanke på når alle hyttene er kommet inn på listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hvis du vil kan jeg gi deg en oppdatering fra DNT troms, de hadde en artikkel om hunder på hytter her i et medlemsblad i fjor. Men det må letes etter dette bladet, derav "hvis du vil" (for det er tiltak å lete... ) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil kan jeg gi deg en oppdatering fra DNT troms, de hadde en artikkel om hunder på hytter her i et medlemsblad i fjor. Men det må letes etter dette bladet, derav "hvis du vil" (for det er tiltak å lete... ) :):wub:

Jeg kan sjekke mailen, se om jeg har noe fra troms, legge ut det og så kan du sjekke om det passer med det du finner i medlemsbladet ditt :P he he

Kommer tilbake der altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...