SoppenCamilla Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Jeg var på tur med Baghera et sted oppi boligfeltet her som jeg ikke vanligvis går, også plutselig så jeg en busk som hadde noe som ligna på små epler! Så plukka jeg to stykker, og da ligna de på små gresskar! Jeg har aldri sett noe sånt før, jeg TROR busken var piggete, og "frukten" lukter litt sopp. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzie Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Det er nok "pynte" gresskar eller prydgresskar. Ikke spiselige og bare til pynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Men vokser sånne på busker, da? (har ikke tenkt å spise de forresten. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Virker som at det er sånn kløsak som vi brukte å dele og stikke i nakken på folk på barneskolen. Men de var gjerne røde også, ikke kun gul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Og de kløsakene var vel mer faste, og mindre? Og med sånn buske-greie oppå og under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Virker som at det er sånn kløsak som vi brukte å dele og stikke i nakken på folk på barneskolen. Men de var gjerne røde også, ikke kun gul. Husker de jeg også, men de hadde vel ikke så tykt skall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Og de kløsakene var vel mer faste, og mindre? Og med sånn buske-greie oppå og under? Vanskelig og si ut fra bilder hvor faste de er, men jo, når du nevner det så hadde de sånn buske-greie oppå og under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 De her var ihvertfall rimelig bløte. Ikke sånn råtten-bløte, bare bløte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 De "klø-sakene" er nyper, dette er ikke en nype;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Virker som at det er sånn kløsak som vi brukte å dele og stikke i nakken på folk på barneskolen. Men de var gjerne røde også, ikke kun gul. *ler*... det var nyper det frøken! De "klø-sakene" er nyper, dette er ikke en nype;) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Men ingen som vet hva mysteriefrukten er? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Men ingen som vet hva mysteriefrukten er? :/ Bortsett fra å være et mini pynte gresskar? Nope, ikke her iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzie Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 http://images.google.no/images?sourceid=na...q=pyntegresskar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Kanskje jeg bare skal gå og banke på i morgen og spørre? Så er vi helt sikre? For jeg trodde at til og men minipyntegresskar var større enn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Men gresskar ser jo ikke sånn ut inni, så hvorfor skal mini-gresskarene gjøre det liksom? http://images.google.no/images?svnum=10&am...8k+etter+bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 granateple? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. November 2007 Rapporter Share Skrevet 22. November 2007 granateple? Ja det var det første jeg tenkte på også, men de er vel røde og større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. November 2007 Rapporter Share Skrevet 22. November 2007 smak på det ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2007 granateple? Ja det var det første jeg tenkte på også, men de er vel røde og større? Tenkte på det jeg og, men de vokser vel heller ikke sånn "fritt" ute? Også så de ikke helt like ut inni. smak på det ... Døøøh, prøver du å drepe meg eller? Jeg smaker da ikke på noe som lukter sopp <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar