Izziebelle Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Dette er min lille finske lapphund valp Marco Han er 9 uker og kommer fra kennel Schanderulven. Er han ikke fin? Vi har hatt han hjemme i to dager og han har allerede kommet seg til ro og er en kjempe flink liten god gutt som ligner på en liten bamse. Han har to søstre og en bror som fremdeles er hos moren sin, men 2 av de skal ut i nye hjem snart. Siste tispa skal oppdretter beholde selv. Når mamma endelig ga meg lov til å få en hund leste jeg meg i gjennom tonnevis av informasjon om diverse raser. Både jeg og hu er veldig svake for spisshundrasene og japansk spisshund var veldig aktuellt, men så gjorde tilfeldighetene til at jeg kom over en finsk lapphund, en rase jeg aldri hadde hørt om men falt pladask med en gang. Ble ikke mindre imponert etter å ha møtt hundene fra Team Schanderulven, herlige skapninger. Der var det et valpekull på 5 uker og noe søtere skal man lete lenge etter. Skulle gjerne hatt alle 4, men i forhold til det jeg så og hørte fant jeg ut at Marco var den riktige for meg. De påfølgende ukene gikk kjempe sakte, men endelig kan jeg ønske lille venn hjem!
SoppenCamilla Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Ååå, det er første gang jeg har sett en finsk lapphund valp! Så vanvittig nydelig!
FoxyFish Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Han ser ut som en liten bamse, ja! Så nydelig han er
Marianne&Java Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Å herregud, noe så nydelig Vanvittig kule "øyebryn"! Ser skikkelig morsk ut Herlig!
tigergutt Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Så kjempesøt han er Hva heter foreldrene?
Izziebelle Skrevet 20. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2007 Ja ikke sant Herlig. Men han er en skikkelig rampegutt da =P men det er kanskje vanlig i den alderen. hehe. Mor er: Turnukan Hempukka Far er: Tievatuulen Ballerojäkälä Søk på faren får man opp masse fine bilder av han. Han er kjempe vakker, det samme er moren. Vi håper på at han har arvet mange av egenskapene til foreldrene. Både moren og faren er noen ordentlige kosebamser Kommer flere bilder snart
Maria Skrevet 21. November 2007 Rapporter Skrevet 21. November 2007 Nydelig valp! En av spesiallærerene på skolen min har nettopp fått en liten en av samme rase, med omtrent samme tegninger. Det er en skikkelig søt dott, tipper den er 9 uker nå.
SCRM Skrevet 21. November 2007 Rapporter Skrevet 21. November 2007 Såå søøøt pelsdott. *flere bilder*
Izziebelle Skrevet 21. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2007 Her er noen nyere bilder
JailyTina Skrevet 22. November 2007 Rapporter Skrevet 22. November 2007 Så nydelig! Skjønn liten bamse..
Izziebelle Skrevet 24. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2007 Måtte bare poste et bilde av Marco's vakre far som kalles Levi til vanlig Han er visst en ordentlig kosebamse har jeg fått høre. Han har litt å leve opp til jaa..
giggi Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Herlig Faren var nydelig! Masse pels !
tigergutt Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Har møtt Hemp, og hun sjarmerte meg skikkelig. ^_^ Faren var jo bare helt nydelig. Venninnen min har en hund fra Schanderulven, Niehku er moren til hunden hennes. Veldig fin rase da
Caroline Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Grattis, kjenner ei som har flere hunder derfra (Ihmelapsi Strip og Kievra, og en til jeg ikke husker navnet på), virkelig herlig rase ihvertfall
Izziebelle Skrevet 26. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2007 Ja Hemp er herlig hun Skikkelig kosejente.. Nesten litt trist når vi fikk Marco hjem å ikke skulle dra å besøke henne på en stund.. =P Strip er kjempe pen han! Kievras har jeg ikke sett, men så Miekkhi (sånn det skrives)? på kongsberg utstillinga Han er veldig lik sin mor Niekhu. Mye morsomme navn på hundene fra Schanderulven
Izziebelle Skrevet 9. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Marco begynner virkelig å få fram fargene sine Nærbilde av gutten min som er 12 uker nå ^_^
Izziebelle Skrevet 20. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2007 Noen nyere bilder av prinsen Blitt 14 uker nå!
starlight Skrevet 20. Desember 2007 Rapporter Skrevet 20. Desember 2007 åååh, så ufattelig herlig møtte selv et herlig eksemplar av rasen i sommer, og har vært hekta siden
netteliten Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Skrevet 21. Desember 2007 Har kikket på den rasen! Og har møtt tre stk! Og MAKAN til flotte hunder! Og det er fargen til din valp jeg er svak for, men da jeg så bilde av faren, så vet jeg ikke hva jeg ville valgt! Så fort han vokser, nydelige bamsen din!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar