Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

Jeg leser denne tråden med stor humor, for det er jo nettopp i hundemiljøet det kryr av kjekke mannfolk, men dere må ut av kaffeslaberas treningene og heller gå for de reale brukskara, eller innen offentlig etat, eller IPO MILJØET. Det er jo der de er.. Jeg møtte gubben min der og med litt til og fra så har det holdt mange år.. (Riktignok så er vi i en seperasjon-men-er-kjærster-likevel-fase.. Ikke å anbefale forøvrig), men måtte le litt over kommentaren til en eller annen at det var bare gamle gubber på hundetrening, "min" er riktignok nesten 20 år eldre enn meg, men kan ikke se at det har vært ett nevneverdig problem.

Ut i skogen opp i trærne!

Hehe, ja det var meg. Nå mente jeg ikke eldre i alder, men i sinn... Og da mener jeg ELDRE! Har vurdert å forsøke ut lille pels på litt røffere trening. Gudene må vite at vi fremdeles leter etter "kommunikasjonen" oss imellom. Agility synes han er gøy, men ikke gøy nok til å BARE høre på meg :lol:

hehe, nåh.. vi skal ikke bli bråkjekke vel? :P

noen som har en IPO hund å låne bort? ser for meg meg med min lille pyseSheltie blant IPO'ene.. :icon_redface:

Ædabæda... tror som nevnt at Sofus ville ha gjort seg innenfor dette. Må bare få ut fingeren og slutte å bry meg så mye om agilityen. Må jo ha tid til alt dette også :S

Han fikk meg inn igjen. :P nysgjerrig jeg nå *ler*

Stryker bort siste setningen, han må ikke se at du flørter.

Ja, hva tror du kan skje da? *skummelt* Tenk, Vala fløørter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
haha, her er jeg bare på fotballkamp og i mellomtiden har det skjedd masse her! hahah. Kan du ikke ta oss inn på gjesterommet en uke hver? (åhjelpemeg, ikke les den setningen med feil tonefall, og nei det var ikke tilsiktet!)

Hehe - probemet med skriftlig kommunikasjon er at jeg nå sitter og tenker "hva er feil tonefall isåfall?" Kan jeg velge? :icon_redface: Nå tror jeg da de fleste av dere hadde fått problemer med å rekke jobben hvis dere var midlertidige innbyggere på gjesterommet mitt da, blir en pendlerrute fra helve** :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - probemet med skriftlig kommunikasjon er at jeg nå sitter og tenker "hva er feil tonefall isåfall?" Kan jeg velge? :icon_redface: Nå tror jeg da de fleste av dere hadde fått problemer med å rekke jobben hvis dere var midlertidige innbyggere på gjesterommet mitt da, blir en pendlerrute fra helve** :lol:

JObb? hva er det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har sagt at du må trene hunden din, men du må møte opp, stille spørsmål, vise interesse for sporten og etterhvert ett attraktivt ledig mannebein

haha, nei det er sant, men det vil kanskje se litt rart ut at jeg er så interessert i sporten med en hund som min? eller? Blir jeg avslørt kanskje? :)

Hehe - probemet med skriftlig kommunikasjon er at jeg nå sitter og tenker "hva er feil tonefall isåfall?" Kan jeg velge? :) Nå tror jeg da de fleste av dere hadde fått problemer med å rekke jobben hvis dere var midlertidige innbyggere på gjesterommet mitt da, blir en pendlerrute fra helve**

Hehe, hva er feil tonefall..vel..hva trodde du? :) Å rekke jobb? Vel, så sjelden som jeg jobber så går det helt fint du. Du slipper ikke unna så lett :P

Ååå, nå skjønner jeg, dette er sånn "ung og villig - søker forsørger" - ikke sant? :)

Ung kanskje, villig? hahhaha på hvilken måte snakker vi egentlig om nå?? Men jeg søker ingen forsørger da, såpass må jeg vel klare selv? eller? :)

Haha, henger da bare noen år etter. Men ung og villig, ja kan vel kalle meg det *ler*

haha, jasså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og velkommen etter! Skal vi danne en forening for oss som har gitt opp kjærligheten?

Den foreningen vil jeg ikke være med på. Dog kan man være bitter iblant, men det finnes da grenser for å brenne alle broer og gi opp alt håp :)

Hilsen naiv, blond og deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe - er dette en kontaktannonse Vala? :):)

Hm, hva vil du det skal være? *iherdig blafring med øyevipper*

:)

Man ved aldrig :)

Det har du jammen rett i damen :)

Har ikke du lånt bort gjesterommet ditt a? :closedeyes:

Tsk tsk tsk... bare avbestill billetten din du frøken, gjesterommet fikk kanskje en annen gjest?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hva vil du det skal være? *iherdig blafring med øyevipper*

:)

Det har du jammen rett i damen :)

Tsk tsk tsk... bare avbestill billetten din du frøken, gjesterommet fikk kanskje en annen gjest?

:)

pøh! Kanskje vi skal finne ut hva som foretrekkes? Brunetter eller blondiner. Jeg er ikke villig til å bli dum og deilig (dvs blondine) for en fyr. (tråkke noen på tærne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den foreningen vil jeg ikke være med på. Dog kan man være bitter iblant, men det finnes da grenser for å brenne alle broer og gi opp alt håp :blink:

Hilsen naiv, blond og deilig :P

Man trenger ikke å være bitter.. føler meg ikke bitter for noen ting jeg. Har ikke brent noen broer heller, er litt enig med PIP her, bare glemmer at slikt no eksisterer ;)

Har ikke du lånt bort gjesterommet ditt a? :closedeyes:

*klippet*

Tsk tsk tsk... bare avbestill billetten din du frøken, gjesterommet fikk kanskje en annen gjest?

oooh, chickfight?! hihi ;) Men, altså, ville ikke jeg også ha det gjesterommet? ;)

pøh! Kanskje vi skal finne ut hva som foretrekkes? Brunetter eller blondiner. Jeg er ikke villig til å bli dum og deilig (dvs blondine) for en fyr. (tråkke noen på tærne)

haha, du skifter jo ikke intelligens for det om du skifter hårfarge da..men jeg ser poenget og sier meg enig :P

;)

Bitter? ... neh.. ikke bitter... bare glemme at noe slikt eksisterer... ;)

som sagt, litt enig med du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du lånt bort gjesterommet ditt a? :closedeyes:

Tsk tsk tsk... bare avbestill billetten din du frøken, gjesterommet fikk kanskje en annen gjest?

;)

oooh, chickfight?! hihi ;) Men, altså, ville ikke jeg også ha det gjesterommet? ;)

Eh?? Okay, dere klarer det, dette føles litt som om vi er på kjøttbingoen og jeg er trøstepremien som de tre desperate fruene sloss om.... Burde vel egentlig bli smigret, men jeg vet ikke helt :blink:

Og om hår-preferanser: Har vel egentlig aldri tenkt over det sånn, spiller liten trille hvilken hårfarge det er - da er det "totalpakka" som teller mest, om jenta har noe som pirrer interessen. Men hvis vi snakker om "snu-seg-på-gata-faktor", så er det vel størst sjanse for at jeg snur meg etter noen med skikkelig mørkt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh?? Okay, dere klarer det, dette føles litt som om vi er på kjøttbingoen og jeg er trøstepremien som de tre desperate fruene sloss om.... Burde vel egentlig bli smigret, men jeg vet ikke helt :blink:

Og om hår-preferanser: Har vel egentlig aldri tenkt over det sånn, spiller liten trille hvilken hårfarge det er - da er det "totalpakka" som teller mest, om jenta har noe som pirrer interessen. Men hvis vi snakker om "snu-seg-på-gata-faktor", så er det vel størst sjanse for at jeg snur meg etter noen med skikkelig mørkt hår.

Dette blir jo bare bedre og bedre. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HO HO HO! Julen kan by på overraskelser for noen og enhver når det gjelder Kjærligheten. Noen som ønsker seg kjæreste til jul?

*rekker opp hånden*

ditt.,øske.lir.jo.oppfylt.da.mose.

Hmm......

Vet du noe jeg ikke vet?` :shocked::blink:

Hmmmmm 2.... Altså, er det snakk om denne mystiske personen som man sikler på? I uniform? Altså, greit nok. MEN, lille frøken, du vet at Julenissen bare gir til de snille barna. Og jeg tror ikke at piker som spiller på to hester oppfyller de vilkårene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekker opp hånden*

Hmm......

Hmmmmm 2.... Altså, er det snakk om denne mystiske personen som man sikler på? I uniform? Altså, greit nok. MEN, lille frøken, du vet at Julenissen bare gir til de snille barna. Og jeg tror ikke at piker som spiller på to hester oppfyller de vilkårene ;)

Hmpf. Klarer nå å holde sikelet for meg selv, men noe sånt ja *flire*

Er det ikke lov til å nyte singellivet etter nesten 5 år med trofasthet? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf. Klarer nå å holde sikelet for meg selv, men noe sånt ja *flire*

Er det ikke lov til å nyte singellivet etter nesten 5 år med trofasthet? :blink:

Joa, men ikke regn med pakkesanger fra snille nissemannen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...