Gå til innhold
Hundesonen.no

Bursdag

Akita

Recommended Posts

Skrevet

No nærmer det seg bursdagen til Akita og ho blir 1år 1 desember.

Vil gjerne høre hva dere gjør på bursdagen til deres hunder :P

Anette & Akita :icon_fun:

Skrevet

Ingenting :P . aner ikke hvortid han ble født stakkar :S . Men hadde jeg visst det, så ville tatt en lang tur i fjellet, stranda eller skogen. Og så ville jeg gitt ham noe han liker veldig godt å spise :P

Skrevet

Når Chica har bursdag, pleier hun å få en liten gave enten med noe godt å tygge på eller en leke, samt noe ekstra godt å spise og en ekstra lang tur :P

...ikke at jeg tror hun vet når hun har bursdag, men :P

Skrevet

Har aldri vert hjemme på bursdagen til Tassen ):

Men nå i 22, sept, da han ble to år, fikk han Ikea-hundeseng til 39 kr..! (:

Skrevet

Aysha får en liten pipeleke eller ball, som hun pakker opp selv :P Så får hun et godt tyggebein med sløyfe på :P Oscar har ikke hatt bursdag enda han...

Skrevet
Lagde bursdagskake jeg :P

Kaka er lagd av leverpostei,roastbeef,pitabrød,lompe,melis på toppen,pølse,mager rekeost,noe skinkepålegg og dagligmaten på toppen(der det står 1 år)

Luksus!

Skrevet

Jeg er svak for å benytte en hver god unnskyldning til å gi gaver (ikke bare til Mikey seff) så her er det både noe ekstra godt å spise som selvsagt er pakket inn og må pakkes ut av han selv også får han en ekstra fin tur, masse oppmerksomhet og kos. :rolleyes:

Skrevet

Jeg gjør ikke noe spesielt på bursdagen, men han får nok litt ekstra oppmerksomhet og litt mer godis :P Har andre familiemedlemmer som slår på stortromma med leker osv..

Skrevet

Bursdag er jo noe som jeg bruker som en "ekstra unnskyldning" til å kjøpe noe til hunden som jeg har lyst til å kjøpe. Får gjerne litt ekstra skinke, ekstra agurk, og en ny leke som bursdagsgave. De vet ikke at de har bursdag, så det er vel egentlig for min egen fjaseri :rolleyes:

Men kos er det lell!

Guest Gråtass
Skrevet

Med fire hunder i flokken, tre hester og en katt i tillegg til de tobeinte familiemedlemmene sier det seg selv at her forbigåes bursdager i stillhet, de er som alle andre dager på gården. Tilogmed de to beinte sine bursdager glemmes i forbifarten her.. (særlig av gubben)

Skrevet

Når hundene mine har bursdag, pleier vi å finne på noe artig, som bade i vannet her (de har begge bursdag i juli), gå tur i skogen, så pleier de å få noe de trenger, som nytt utstyr av et slag, og ikke minst noe godt å tygge på :P

Skrevet

pølse og potetmoskake! :devil: Og gaver de må åpne opp selv :icon_fun:

Hvis det kommer andre hundevenner er det morsomt å lage små "giftbags" med diverse snacks de kan ta med seg hjem etter feiringen :rolleyes:

Skrevet

odin ble nettopp 2 år gammel, så da har jeg bestilt nytt halsbånd til han og så fikk han ett skikkelig stort bein!!!

Så pleier gi han en liten gave, i tillegg til bein!!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...