Gå til innhold
Hundesonen.no

Idol - finalen!

TineSimbaNana

Recommended Posts

• Svar 230
  • Created
  • Siste svar
Skikkelige mobbere er dere, for tenk ! Ekle ekle ekle....

Han der... ehhhhh... hva pokker heter han igjen da ? Han finaledeltakeren som IKKE er Bjørn Johan liksom... HAN er ekkel han ! Så det så :blink:

Glenn heter han, og med forbehold om at han ikke synger seg helt bort i finalen, så tror jeg han vinner - det hadde vært så typisk norsk, liksom. Mobbere er vi vel ikke, det er ikke vår feil at Kim Rune sang dårligst av de tre som var igjen igår? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Isabella røyk ut har egentlig Glenn vært min favoritt... Vet ikke helt hvorfor, han har liksom sjelden vært best, men det er ett eller annet med han... Men etter i går... Bjørn Johan var jo bare helt knall. Så utrolig sjarmerende, og det var nesten så jeg og fikk litt rusk i øyet... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter i går... Bjørn Johan var jo bare helt knall. Så utrolig sjarmerende, og det var nesten så jeg og fikk litt rusk i øyet... :blink:

*Fssssst....* Du må huske på at det er veldig mye støv i innelufta nå rett før jul... Er skikkelig plagsomt her inne ivaffal *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg lurer på om det er jeg som enten er sær eller mannehater i altfor ung alder... Jeg har ikke sett noe sjarmerende med noen av gutta som er med i år, og er pinlig berørt av hvor dårlig nivået er. Jeg blir SGT i altfor ung alder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Johan er jo bare så søt da :D Tenk dere han med sjokoladestrø a! :D

Bare innmari synd at han er så ung :rolleyes:

Vel, han vekker vel mer morsinstinkter hos meg da, og godt er kanskje det.... :tongue:

*Flir* Han vekker iallefall ikke morsinstinktet hos meg.. Jeg synes han er kjempesøt! Bjørn Johan med sjokoladestrø- veldig god idè:D Og han er vel bare tre år yngre enn meg eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag så syns jeg Glenn er best, faktisk. Lurer på om stakkars Bjørn Johan er litt preget av stundens alvor og plages litt med nerver, syns han synger litt surt nå og da, stakar. Men egentlig er det ett fett hvem som vinner, kommer neppe til å kjøpe Idol-singel eller Idol-plata uansett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Bjørn Johan! Er veldig glad i Surferosa, hørte ekstremt mye på de for et par år tilbake, blant annet gjennom en veldig fin sommer.. Så det var koselig å se Mariann synge. Synes dog at vinnerlåten er litt veeel boyband.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariann er tøff! :lol: Om det er pent kan diskuteres, men bein i nesa har hu!

Glenn er egentlig på grensa til litt deilig, og synger kult (ikke nødvendigvis så sinnsykt bra, men det er trøkk) Bjørn Johan synger bra i rette sjangeren, men er ellers litt kjedelig, så:

HEIA GLENN :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...