Gå til innhold
Hundesonen.no

Idol - finalen!

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet
Syns også det var trist at kim rune røyk, syns han er flink.. men Alejandro kom også på tredje plass og gjør det bra i dag, så får håpe det skjer med kim rune å :wink:

Haha, jeg kan lett se for meg Kim Rune i Gitarkameratene II. :blink:

Håper Glenn vinner. :P

• Svar 230
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Haha, jeg kan lett se for meg Kim Rune i Gitarkameratene II. :blink:

Håper Glenn vinner. :P

Gitarkameratene III isåfall...:P

Skrevet
Skikkelige mobbere er dere, for tenk ! Ekle ekle ekle....

Han der... ehhhhh... hva pokker heter han igjen da ? Han finaledeltakeren som IKKE er Bjørn Johan liksom... HAN er ekkel han ! Så det så :blink:

Glenn heter han, og med forbehold om at han ikke synger seg helt bort i finalen, så tror jeg han vinner - det hadde vært så typisk norsk, liksom. Mobbere er vi vel ikke, det er ikke vår feil at Kim Rune sang dårligst av de tre som var igjen igår? :P

Skrevet
Å? Har det vært to?

Ja, er en grunn til at Kurt og gjengen kalles "De nye gitarkameratene", "Gitarkameratene" bestod av Halvdan Sivetsen, Jan Eggum, Øystein Sunde og Lillebjørn Nilsen.

Skrevet

Etter at Isabella røyk ut har egentlig Glenn vært min favoritt... Vet ikke helt hvorfor, han har liksom sjelden vært best, men det er ett eller annet med han... Men etter i går... Bjørn Johan var jo bare helt knall. Så utrolig sjarmerende, og det var nesten så jeg og fikk litt rusk i øyet... :blink:

Skrevet
Men etter i går... Bjørn Johan var jo bare helt knall. Så utrolig sjarmerende, og det var nesten så jeg og fikk litt rusk i øyet... :blink:

*Fssssst....* Du må huske på at det er veldig mye støv i innelufta nå rett før jul... Er skikkelig plagsomt her inne ivaffal *flir*

Skrevet
Bjørn Johan er jo bare så søt da :P Tenk dere han med sjokoladestrø a! :blink:

Bare innmari synd at han er så ung :rolleyes:

Vel, han vekker vel mer morsinstinkter hos meg da, og godt er kanskje det.... :tongue:

Skrevet

Wow, jeg lurer på om det er jeg som enten er sær eller mannehater i altfor ung alder... Jeg har ikke sett noe sjarmerende med noen av gutta som er med i år, og er pinlig berørt av hvor dårlig nivået er. Jeg blir SGT i altfor ung alder!

Skrevet
Bjørn Johan er jo bare så søt da :D Tenk dere han med sjokoladestrø a! :D

Bare innmari synd at han er så ung :rolleyes:

Vel, han vekker vel mer morsinstinkter hos meg da, og godt er kanskje det.... :tongue:

*Flir* Han vekker iallefall ikke morsinstinktet hos meg.. Jeg synes han er kjempesøt! Bjørn Johan med sjokoladestrø- veldig god idè:D Og han er vel bare tre år yngre enn meg eller noe?

Skrevet

Akkurat i dag så syns jeg Glenn er best, faktisk. Lurer på om stakkars Bjørn Johan er litt preget av stundens alvor og plages litt med nerver, syns han synger litt surt nå og da, stakar. Men egentlig er det ett fett hvem som vinner, kommer neppe til å kjøpe Idol-singel eller Idol-plata uansett :wink:

Skrevet

Tøff kjole, og all ære for at hun faktisk brukte den :blink:

Jeg liker ingen av finalistene, men i dag er Glenn best foreløpig...

Skrevet

Jeg heier på Bjørn Johan! Er veldig glad i Surferosa, hørte ekstremt mye på de for et par år tilbake, blant annet gjennom en veldig fin sommer.. Så det var koselig å se Mariann synge. Synes dog at vinnerlåten er litt veeel boyband.

Skrevet

Haha, når Surferosa var på scenen beynnte jeg å lure på om Mariann sto der nesten helt naken, før jeg så at det var en beige drakt under eller hva det var:P haha

Skrevet

Mariann er tøff! :lol: Om det er pent kan diskuteres, men bein i nesa har hu!

Glenn er egentlig på grensa til litt deilig, og synger kult (ikke nødvendigvis så sinnsykt bra, men det er trøkk) Bjørn Johan synger bra i rette sjangeren, men er ellers litt kjedelig, så:

HEIA GLENN :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...