MonicaT Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Etter litt tenking så har jeg bestemt meg for å kjøpe en hundeseng som dette: Men hvor finner jeg en slik seng ??? Mener jeg et sted her inne fikk en link, men den finner jeg ikke igjen. Senga er i fleece og er rundt. ( heter vel Teddy seng eller noe sånt ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Jeg har to sånne, de har jeg kjøpt på Ekeberg Dyreklinikk sin butikk, hvis du ringer dit (23031506) og snakker med hyggelige Thale så kan hun sikkert fortelle deg hvem som forhandler de om du bor langt unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Her har de en som likner: Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 8. November 2007 Rapporter Share Skrevet 8. November 2007 åhh så flott seng! ble så fristet til å kjøpe til odin at jeg bestile til han i julegave!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren8) Skrevet 12. November 2007 Rapporter Share Skrevet 12. November 2007 Så en lik seng så det, på dyrebutikken jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg kjøpte mine på Tropehagen zoo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar