Monika! Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 Lucas er en Border Collie valp som er født 18 juni 2005. han er 3mnd. (11.sept) Han er en leken og bestemt valp! har ikke skreket etter hverken mor eller søsken. han biter en del men det er vel normalt Han er veldig glad i mat, spiser LABB for øyeblikket, men skal bytte, vet ikke til hvilket for enda. tenkte på pro plan men får se når sekken blir mindre Gleder meg veldig til han blir eldre da, valpetiden er jo en fantastisk tid men også ekstremt krevende Han sover ikke lenge om morgenen,men det håper jeg forandrer seg. hehe Ja ja her er noen bilder av Lucas..
Wheaten terrier Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 Så nydelig! De øynene da!!! *smelter helt*
Basse Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 Så søt da! Hehe, kult at øynene var brune på noen bilder og knall blå på noen andre, men det er vel kanskje pga. blitsen.. .Uanstt var han kjempefin!
LiLi Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 Han er helt utrolig søt, og har deee skjønneste øynene!
Ina Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 Kjempeherlig! Å deee skjønne øynene da!
Calum Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 Det er rart man elsker valper, herlig var han. Også så uskyldig han ser ut Regner vell med at han ikke er slik hele iden?!?!
Guest Vicky Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 Nååååh, så nydelig valp øynene får meg til å smelte
Monika! Skrevet 20. August 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2005 hihi han blir litt høyere på pæra her ja! ja blitsen,(dumme blits! hehe) øynene skinner blåaktig når de får lys på seg, ikke bare på bilder faktisk, men mere på bilder..å nei han er ikke så uskyldig hele tiden hehe jeg regner med at bitingen blir over snart hehe
Zeagle Skrevet 21. August 2005 Rapporter Skrevet 21. August 2005 Han var bare utrolig skjønn!!! Vet å spille på utseende den karen ja.. hehe..
Monika! Skrevet 4. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2005 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette men legger det her jeg. Idag så var Lucas og katta mi på samme rom, blir litt mye knurring og fresing fra hennes side ja mens han sukker og knurrer litt innimellom, tror ikke dette går så bra som jeg trodde jeg her er to bilder iallefall Skyter rygg og knurrer til han. Vil heller opp å spise enn å se på den dumme hunden 8)
Monika! Skrevet 10. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2005 Nå har jeg fått skaffa meg photoshop så sitter å fikser litt her nå. her er ett bilde jeg laga ut fra forklaringen jeg fant på alt mulig:
Mirai Skrevet 10. September 2005 Rapporter Skrevet 10. September 2005 Hurra Brukte du den forklaringen til Photobucket som jeg har laget? Den ligger i raseleksikonet hvertfall.
Monika! Skrevet 10. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2005 Hurra Brukte du den forklaringen til Photobucket som jeg har laget? Den ligger i raseleksikonet hvertfall. nei ikke den for å laste opp bilder, men denne : http://www.hundesonen.com/viewtopic.php?t=2776
Monika! Skrevet 14. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2005 En liten oppdatering fra lucas, noen bilder fra hytta, ble ikke så mange bilder var så elendig vær så var ikke ute annet enn for å gå på do sove på sofaen. ja kremt, sitat fra pappa "Ja han får oppi sofaen, men får ikke oppi senga!" Der sov han i natt
Monika! Skrevet 14. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2005 Også noen bilder fra da vi var ute en dag, fikk lyst til å dele de med dere hva gjør du nå? Lurer på hva jeg gjør liggende på gresset. jeg kommer jeg kommer! mista godbit kanskje? hvem vet :? Nam SKO!! "ligg" "rull rundt" "gi labb" Har mista to tenner,fortenner Grunnen til at han har på båndet er fordi at jeg fant ikke langlina i farta. også er det noen naboer som er redd hund. så best å ha kontroll selv om han kommer når jeg roper Ble litt mange bilder men :oops:
Rabalder Skrevet 14. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2005 Så herlig Likte godt det bilde der han satt på trappa å det der han står over deg
Yakine Skrevet 14. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2005 Åhh, for en HERLIG hund da!!! :) Hadde dere en fin tur ellers da?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar