Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

jeg jobber helga så vi kommer ikke..

Blir jo aldri noe av uansett. folk finner jo pluttselig på at de må noe annet. litt kjipt for de som faktisk har holdt av dagen til treff da å sagt nei til andre ting, så blir det nesten aldri noe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber helga så vi kommer ikke..

Blir jo aldri noe av uansett. folk finner jo pluttselig på at de må noe annet. litt kjipt for de som faktisk har holdt av dagen til treff da å sagt nei til andre ting, så blir det nesten aldri noe av!

ja, helt enig!

Men kjedelig å dra på treff kun to stk! :no:

Når det er avtalt at fire stk skal komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aff. går d ikke ann å sette opp noen alternative datoer da, som passer for deg(Tine), så kan du se hvor mange som kan de forskjellige datoene? så kan du jo f.eks ta den dagen flest kan ? eller no? bare ett av mine dårlige forslag xD

det er ikke så lett. det er mange ganger vi har gjort det... men det er fortsatt nesten ingen som kommer eller møtewr opp :no: jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aff. går d ikke ann å sette opp noen alternative datoer da, som passer for deg(Tine), så kan du se hvor mange som kan de forskjellige datoene? så kan du jo f.eks ta den dagen flest kan ? eller no? bare ett av mine dårlige forslag xD

Har blitt opptil flere ganger satt opp dato i lang lang tid... Folk sier de kommer, å ser ut til at man skal bli mange.. Men bestandig dagen før, eller samme dag gidder ikke folk... pluttselig dukket opp en eller annen unskyldning..

Å helt enig med Tine, man gidder ikke dra når man bare blir 2-3stk... Poenget er jo å treffe flere, ha det moro med bikjene.. trene sammen å la de leke/sosialisere.. Og som regel er det kun de 2-3 stk'ene som treffes ellers i uka som kommer på treffa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempe trivelig med treff.. Men når vi avtaler og det ser ut som det kommer en del folk.. så setter man jo av noen timer den dagen som man har avtalt å treffes..

Helt ok at folk sier at man ikke kan alikevel, men dumt å si det samme dag, eller på kvelden dagen før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...