Djervekvinnen Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Kan ikke vi legge inn bilde av der hunden har sin plass? Hvor den ligger til vanli? og hvor den ligger om natten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Ligger han om natten på det øverste bildet? Så veldig mykt ut Og ser at han også liker å ligge på gulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Her ligger hundene om natten (de har hver sin seng altså ) Her ligger de om dagen, enten på hundemadrassen, eller oppi saccoen og her er sengene som står i hjørnet mellom to sofaer, så det er "hulen" deres som også brukes om dagen Og her er foringsstasjonen, tok med den og, for jeg vil se bilde av andres foringsstasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Ligger han om natten på det øverste bildet? Så veldig mykt ut Og ser at han også liker å ligge på gulvet! Han ligger på dyna si om natta ja Hvis han ikke ligger i senga mi, eller legger seg rett på gulvet, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Og uansett hvor mye hundesenger og allslags ting jeg kjøper, så er det sofaene som er favoritten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Hmm.. Tror ikke det blir så spennende å se bilde av gulvet mitt.. Men han ligger alså innpå rommet mitt ved døra. Også har jeg kjøpt en hundeseng til han som jeg har i stua. Som pelsen ikke gidder å bruke.. (På bildet var det tvang. ) Ja, her va kurven hans.. Så han ikke setter pris på.. Også pleier han å ligge ved ytterdøra på betong/sement gulv. Det er kaldt der, og det liker han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Så flott med bilder! Hera var såå gira på å vise dere plassene sine! Først to bilder at liggeplassen henne i stua. Hun får være i nærheten av "flokken" selv om hun må ligge på gulvet. Hun ligger på et teppe min mamma har sydd. Og et til Og her ligger ho om natten. Nede i gangen under trappen utenfor soveromsdøren vår. Hun trives i sin lille hule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Om nettene så ligger han i buret, han er ikke helt renslig ennå, og siden jeg har teppegulv nede så må han nesten d Men om dagene så ligger han oppi sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Jeg har en hundeseng på rommet: Men de liker visst min seng bedre, gulvet er ofte en vinner for varme hunder... Om natten ligger de i dobbeltburet:(Her er Oscar i sin avdeling ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Her er senga hennes, der ligger hun en del på dagen. Om natta ligger hun her, sammen med meg. Ellers så ligger hun rundt omkring over alt. F.eks. her: her eller her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Her ligger hundene om natten (de har hver sin seng altså ) Her ligger de om dagen, enten på hundemadrassen, eller oppi saccoen og her er sengene som står i hjørnet mellom to sofaer, så det er "hulen" deres som også brukes om dagen Og her er foringsstasjonen, tok med den og, for jeg vil se bilde av andres foringsstasjoner det her så skikkelig hjemme korslig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Vicky har egen seng ved siden av min... Vicky er valp på bildene da...men hun sover fortsatt sånn.... også er søsteren på det ene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 ser at alle hundene har skikkelig luksus soveplasser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Har Vicky den ene delen av dobbelsenga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Men de liker visst min seng bedre, Sånn seng har jeg og!! (Litt OT kanskje menneh je har det...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Dette er favorttplassen Her er sengen til Aro, men den blir ikke brukt like mye som sofaen... Om natten sover han i sengen vår men det har jeg ikke bilde av akkuratt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Mona ligger enten her i gangen: Eller i buret sitt om natten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 snart får hun ikke plass i buret hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 snart får hun ikke plass i buret hehe Tenkte på det jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Det er egentlig for lite allerede Men jeg er nødt til å bruke det til henne til jeg får ett eget som er større, eller noen elementer jeg kan sette foran så hun holder seg der... Mamma er nemlig redd for sofaputene Men, hun legger seg i buret frivillig innimellom, så jeg tviler på at hun lider der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Chessea sover nesten over alt, men favorittene er; Senga mi, selvfølgelig..! Ute på gresplenen, foran blomsterpotta; Og på gulvet, hvor som helst I tillegg sover hun i buret om natten, men det har jeg ikke bilder av nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Liiiiten :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Liiiiten :-o Hun er større enn LiLi allerede tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Liiiiten :-o Hihi Ja, hun er veldig liten! Men hun har vokst masse siden vi hentet henne :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar