Milano Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Hallo! Ville bare si hallo til alle dere på forumet. Jeg er ei (koselig tror jeg?) jente på 21 år som bor i Fredrikstad. Har nettopp fått meg en Briard-hanne på 3 år, men liker de fleste hunder. Vanligvis så blir det en del turer i skogen og dressurøvelser og liknende for moroskyld. Virker som et ok forum dette her. Takk for nå! : ) (Sorry hvis jeg har en del skrivefeil, norsk er ikke morsmålet mitt.)
Espen Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Velkommen til Dyresonen Kan jeg spørre hvor du er fra? Siden nicket ditt er Milano ble jeg nysgjerrig da jeg er AC Milan fan
Milano Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2007 Ok. Jeg er fra Crescentino,Nord-Italia (Piemonte). Milano er det vanlige navnet for Rød Glente, Milano er den beste byen(men desverre utenfor Piemonte), og selfølgelig et navn også. ; ) (AC Milan er selfølgelig den beste klubben, uten at jeg er fotball fan ; ) )
Guest Snusmumrikk Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Heihei og velkommen hit! Du skriver forresten bra norsk, det trenger du ikke bekymre deg for. Håper du finne mange interessante diskusjoner her!
Espen Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Ok. Jeg er fra Crescentino,Nord-Italia (Piemonte). Milano er det vanlige navnet for Rød Glente, Milano er den beste byen(men desverre utenfor Piemonte), og selfølgelig et navn også. ; ) (AC Milan er selfølgelig den beste klubben, uten at jeg er fotball fan ; ) ) Oh my god I love italian girls Håper du vil trives her på Dyresonen - og inviter meg med til italia når det skulle være
giggi Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Velkommen så mye Farfaren min er halvt italiensk, så jeg er LITT fra Italia jeg også,,...
Siri Skrevet 9. November 2007 Rapporter Skrevet 9. November 2007 Åhhhhh... endelig noen med briard ! Da er jeg ikke alene lenger . Velkommen (ok - jeg er som vanlig litt sen av meg) !
Symra&Pippin Skrevet 9. November 2007 Rapporter Skrevet 9. November 2007 Hei og velkommen hit. Vil gjerne se bilde av briarden, den rasen er blant mine absolutte favoritter
Milano Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2007 Ja, det blir nok litt bilder ettervert, men jeg venter på å få innstallert den data-foto-tingen.
Siri Skrevet 10. November 2007 Rapporter Skrevet 10. November 2007 ... og som den uforbederlige raseentusiast jeg er, lurer jeg selvsagt på hvor guttungen kommer fra ?
Milano Skrevet 15. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2007 ... og som den uforbederlige raseentusiast jeg er, lurer jeg selvsagt på hvor guttungen kommer fra ? Det gjør du vel, men jeg er paranoid. Beklager.
Wulfi Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Ok. Jeg er fra Crescentino,Nord-Italia (Piemonte). Milano er det vanlige navnet for Rød Glente, Milano er den beste byen(men desverre utenfor Piemonte), og selfølgelig et navn også. ; ) (AC Milan er selfølgelig den beste klubben, uten at jeg er fotball fan ; ) ) Velkommen hit! Nord Italia er vakkert! Jeg elsker Gardasjøen, og har vært der 3 ganger. (I Lazise/Cisano/Bardolino) Jeg håper jeg en gang kan lære meg italiensk, får det hadde vært supert. Drømmer litt om å flytte dit når jeg blir en gammel dame. Hehe...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar