MegaMarie Skrevet 1. November 2007 Rapporter Skrevet 1. November 2007 Hadde en tråd her inne for lenge siden, så skjedde det mye rot med pc så fikk jeg ikke laget mer. Jeg kan lage framside bilde, buttons(egentlig så er jeg litt usikker på hva det er da), banner osv. Jeg kan også redigere bilder for deg om du vil. Tidligere værk Banner Framside bilder Gaver Redigerte bilder
HildeM Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Du kan jo gjerne lage banner til meg om du har lyst..! Kanskje litt høst/vintertema?? Har bare gamle bilder inne på hjemmesiden da, men de må holde til jeg er ferdig med den nye. Flest bilder i bloggen på hjemmesiden..!
MegaMarie Skrevet 6. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2007 Oki! Tar litt tid nå siden jeg holder på å lage ny hjemmeside selv
giggi Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Lyst å lage julekort til meg? Eller framsida til siden min ?
siljestokka Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Å shit .. du må bare lage framside til meg når som helst ... Bare send meg et PM, eller skriv i gjesteboken Så kan jeg legge ut noen bilder.. Ellers så kan du finne noen bilder fra ham i tråden hans.... ;)
Gabriella Skrevet 30. November 2007 Rapporter Skrevet 30. November 2007 meg vill meg vill hehe jeg kan ikke lage sånt selv har prøvd men det blir ikke så bra men om du har lyst fååår du gjææærne lov kan legge noen bilder her om du viill? weee :)
Budiat Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Hei. Lurte på om det finnes noen som kan lage banner til hjemmesiden min.? Bilder ligger på: http://home.online.no/~atlebek Hilsen budiat
jeanette-k Skrevet 8. Desember 2007 Rapporter Skrevet 8. Desember 2007 Har du kanskje lyst å lage et sånn toppbanner til hjemme siden min? Syns det jeg har er så kjedeli, vil gjerne ha det med den blåfargen jeg har på resten av siden min..
MegaMarie Skrevet 16. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2007 Her er det kanskje på tide å gjøre noe arbeid ja Begynner nå med Whetantass
MegaMarie Skrevet 16. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2007 Prøver å legge den ut nå, ble så stor plass så jeg viste ikke hva mer jeg skulle skrive, slik ble den nå Ikke så veldig vinter tema da... Hmf, bare si om du vil endre på den. Skal lage de andre så fort jeg får tid. Ligger ut noen eks her også. Topp banner Jule kort Banner Meny-Knapper til hjemmeside
Peers Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Skrevet 17. Desember 2007 *klipp* Dersom de skal brukes på forumet, er dette for stort.
MegaMarie Skrevet 18. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Desember 2007 Oki, hva er forum størrelse da?
MegaMarie Skrevet 18. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Desember 2007 Her har du et julekort Wigdis! Håper du liker det!
MegaMarie Skrevet 18. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Desember 2007 Fant ut hvor stor de måtte være for forumet, så her kommer neste banner. Viste ikke hva jeg skulle skrive på den så... Håper du ble fornøyd da!
MegaMarie Skrevet 18. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Desember 2007 Enelig ferdig med de jeg kan bli ferdig med Men jeg tror jeg må laste opp denne på hjemmesiden min så kan du få den.. Fordi det gikk vist ikke helt innpå piczo... Hmf
HildeM Skrevet 19. Desember 2007 Rapporter Skrevet 19. Desember 2007 Photobucket er finfint å bruke. Maxstørrelse på forumet er vel 60x300 . Det jeg lagde til deg er 60x250, noe jeg synes er en passe størrelse for et banner. ^_^
MegaMarie Skrevet 20. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2007 Skal jeg lage et nytt da? Syns du forresten det var greit ellers?
HildeM Skrevet 20. Desember 2007 Rapporter Skrevet 20. Desember 2007 Neida, du trenger ikke lage nytt... Om jeg skal si deg noe jeg hadde gjort annerledes, må det være at det er penest å bruke et annet bilde som bakgrunn, i stedet får å tegne en. (det er i alle fall det jeg synes er penest..) Eller du kan bruke bare bildet. Det gjør jeg oooofte. Det er som oftest da det blir penest. Og så er det lurt å bruke viskelær i stedet for å "klippe ut" Då får man så fine runde kanter.. Men dette er mine meninger da. Jeg har jo ikke så mye å si innen dette emnet.
siljestokka Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Skrevet 21. Desember 2007 Skulle ikke du lage fremside til meg ?? .. .. Vil bare tilføre at grønn er yndlingsfargen min
MariaN Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Skrevet 21. Desember 2007 Så flink du er! Du kan gjerne få lage en banner til meg, som jeg kan ha på hjemmesiden min. Gjerne et god jul kort også om du gidder, i sånn passe str.. Bilder osv finner du på hjemmesiden min *se signatur*.
Mirai Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Skrevet 21. Desember 2007 Postet egentlig i den ene klistra tråden, men tror ikke du har sett der..
MegaMarie Skrevet 21. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Desember 2007 Nå har du fått deg banner Maria! (Takk IW Mindre arbeid for meg før jul, Hoho). Skal lage så fort jeg får tid Fikk meldingen din Labbetussgutt etter at jeg hadde laget alt det andre, derfor har jeg ikke laget til deg enda.. Skal se Idol no nemlig! Takk for tipset Wheathentass! Har aldri likt kantene som kommer når jeg bruker lassoen, har ikke vist at det fantes sånn viskelær jeg Kan lage julekort til deg jeg da Maria
giggi Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Skrevet 22. Desember 2007 Postet egentlig i den ene klistra tråden, men tror ikke du har sett der.. Åj" IW du er flink ! Only Blondie og, er misunnelig på dere altså
MariaN Skrevet 23. Desember 2007 Rapporter Skrevet 23. Desember 2007 IW: Knallfint!!! Limer den inn på hjemmesiden min med en gang
Budiat Skrevet 26. Desember 2007 Rapporter Skrevet 26. Desember 2007 Fant ut hvor stor de måtte være for forumet, så her kommer neste banner. Viste ikke hva jeg skulle skrive på den så... Håper du ble fornøyd da! Hei. Tusen takk. Den bannen var jo flott, men kunne tenkt meg ett til vist du har tid å lage det. Hilsen Budiat
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar