Marius0412 Skrevet 1. November 2007 Rapporter Skrevet 1. November 2007 Hei sann:D Har nettopp skjønnt detta... Jeg er som alle sikkert vet kjæresten til Monica:P:P haha... nei da.. Jeg har to whippeter... en på 2 år og en på 3 mndr! Med de driver jeg med utstilling, lydighet og nå spor. Har fått gode resultater på utstilling og har bronsjemerket med 152,5 poeng med min eldste whippet. Planen er at Ariel den eldste skal ettersøks godkjennes iløpet av våren/sommeren 2008! Jeg har en hjemme side som ikke er så bra for øyeblikket, men det er bare å ta seg en tur:P www.mynden.piczo.com
Wanderlust Skrevet 1. November 2007 Rapporter Skrevet 1. November 2007 Moroklumpen. Men velkommen skal du være da.
tm100021 Skrevet 1. November 2007 Rapporter Skrevet 1. November 2007 Eh du er ikke kjæresten til Monica, hun har nemlig forlover her, og utroskap straffes med steining her... Hei marius
Guest Christine Skrevet 1. November 2007 Rapporter Skrevet 1. November 2007 Velkommen hit Monica har fortalt masse om deg, så jeg føler jeg "kjenner deg". haha..
Marius0412 Skrevet 1. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2007 Å NEI!! hva har hun fortalt!???
MarieR Skrevet 1. November 2007 Rapporter Skrevet 1. November 2007 Velkommen hit! Håper du vil trives, bare spørr om du lurer på noe!
Marius0412 Skrevet 1. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2007 Takker og bukker:P dæven nå føler jeg med enda mer populær en til vanlig:P hahahahahahahahaha
bardmand Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Velkommen, og gratulerer med et utmerket rasevalg!
Espen Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Hei og velkommen til Dyresonen - og.... Gratulerer med dagen !!! Hyggelig og møte kjæresten til BcREX
Wanderlust Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Hei og velkommen til Dyresonen - og.... Gratulerer med dagen !! Hyggelig og møte kjæresten til BcREX Altså, han er IKKE kjæresten min... Også har han ikke bursdag, han har bare skrevet feil dato :closedeyes:
Espen Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Så i profilen din at du var Singer Marius ? Hva synger du Og det er søtt at vi får flere sonenpar
Wanderlust Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Så i profilen din at du var Singer Marius ? Hva synger du Og det er søtt at vi får flere sonenpar Beklager at jeg okuperer tråden marius. (men jeg er så grei, så jeg får vel lov?). Ja, greit å ha kjæreste, forlovede og alt her, men mangler vist elsker da.
tm100021 Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 ESPEN.... Monica er forlova med Nirm så skjerp deg.. Hvis du vil ha han er han helt sikkert ledig.
Espen Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Jasså... jaja jeg får ta han jeg da
Marius0412 Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2007 HAhahaha! nei monica nå må du skjerpe deg! trodde vi var enige om at vi skulle ha et åpent forhold! Trodde også du var klar over atvi er elskere, må si jeg er meget skuffet over deg! Men fordi du er så søt, snill, pen, god, deilig, udelikat, nasty, hot osv. vil jeg tilgi deg;) BTW Espen... YOU WISH! :icon_fun:
Vala Skrevet 8. November 2007 Rapporter Skrevet 8. November 2007 Hmmm, Monica.. jasså, så dette er Marius altså! Ja, ja.. velkommen skal du nå være uansett. Men du får sørge for å være litt aktiv her inne da, det florerer ikke akkurat med mannebein her
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar