Walla Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Wapa kommer fra Spania og er født 2 desember 2005. Hun er en strihåra vorsteh som er veldig glad i mennesker og leker med alt og alle Ikke alt har vært en dans på roser mens hun var liten, hun ble nemlig angrepet av 2 rottweilere da hun var rundt 1 år. Siden har det vært litt skummelt å hilse på andre hunder i bånd men vi jobber med det så hun skal bli litt tryggere. Veldig glad hund som elsker og være ute, også er man litt hyper da Edit: Endret presentasjonen litt.
Guest lijenta Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Så vidt jeg vet så er det enten langhåret vorsteh eller strihåret vorsteh. Det er to forskjellige raser og såvidt jeg vet så er det korthåret og strihåret vorsteh som ligger nærmest hverandre i slekt av korthåret, strihåret og langhåret vorsteh. Lykke til med hunden din. Og vorsteh er da aktiv det er helt normalt
SusanneL Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Det er vel det eng. navnet for strihåret vorstehhund? Susanne
Walla Skrevet 31. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Jeg er ikke så god på sånn..Men hun er værtfall stirhåra...
Guest lijenta Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Har bare sett det navnet brukt i en hundebok en gang og det var en strihåret vorsteh ja.
Walla Skrevet 31. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Men lijenta.. det er samme rase som du har da.. Som jeg har =P
Walla Skrevet 31. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Så gøy =D Hva heter din og hvor gammel er den?
Carina Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Søt hund! Men er du sikker på at dette er en vorsteher? Mener ikke å være frekk eller noe, men det ligner ikke på en vorsteher i det hele tatt..
Walla Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2007 Hehe.. Det får jeg høre hele tiden ;P Men det er helt sikker! Jeg syns ikke hun ligner no særlig jeg heller liksom.. =P Hun er bare litt annerledes (=
potetrykk Skrevet 8. November 2007 Rapporter Skrevet 8. November 2007 Det ser ut som hun er en vorsteh-blanding. Skikkelig søtnos var hun iallefall!
Kjerstii Skrevet 8. November 2007 Rapporter Skrevet 8. November 2007 Hadde aldri gjettet at hun var vorsteher. Søt var hun hvert fall
Walla Skrevet 9. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2007 Takk ;D Her er et bilde til.. ;P Ikke det nyeste men det er litt fint (=
Walla Skrevet 20. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2008 Litt lenge siden jeg har oppdatert siden her nå så her kommer det noen nye bilder
Walla Skrevet 20. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2008 Beklager bilde kvaliteten..bildene er tatt med mobil.
Walla Skrevet 25. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Da kommer det endelig noen bilder som er tatt med ordentlig kamera I går tok vi noen bilder i skogen. (prøvde så godt vi kunne xD. 24mai) Tok noen bilder i hagen i stad (25mai)
Lola Pagola Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Skrevet 26. Mai 2008 Nydelig! Har aldri sett vorsther med så lang pels før jeg, trodde de strihårede hadde litt kortere. Men det finnes kanskje flere typer. Fine hunder iallefall.
Walla Skrevet 26. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2008 Takk for alle hyggelige komplimenter Det kommer flere bilder ganske snart, må bare legge de inn på pc'en først ;p
Maritaa Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Skrevet 26. Mai 2008 Veldig fin hund! Møtte en på tur for en uke siden (var veldig sånn ca prikk lik) men vet ikke om det var den rasen da.
Walla Skrevet 26. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2008 Gjorde du? ;p Var den sånn brun med svær bart midt i trynet? xD Jeg ser flest av den brune sorten når jeg er ute å går..Ikke møtt en svart enda..
Walla Skrevet 26. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2008 Noen bilder jeg tok i dag.. Syns sånne *himmel i bakgrun bilder* er så kule
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar