Kristina Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Hundesonen har blitt skikkelig treig til å laste opp her i det siste hos meg. er det andre som har det sånn også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 ikke merka noe... :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Hos meg er det også litt treigt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Av og til er det treigt. Men den tuller mye med bilder.. Ikke alltid jeg kan se bildene her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Av og til er det treigt. Men den tuller mye med bilder.. Ikke alltid jeg kan se bildene her inne. Det er det samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Hvis du ikke kan se bildene er det fordi brukeren som har postet den har gjort en feil.. Har ikke selv problemer med at det går treigt her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Her går det så det suser Men det med bildene tror jeg stemmer hos dere andre med at dere ikke kan se dem, tviler på at innlegget er feil. For jeg kan se dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Jeg kan se alle bilder og det går fort å laste opp siden - bortsett fra at i det siste så har jeg ikke kommet inn noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 hundesonen har alltid værten ras side for meg hvertfall! jeg ser de bildene som ikke ble postet feil..feks. den jakt - labbisen som mange ikke så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Datan min er ganske treig så hundesonen er også noen ganger litt treigt.. men tror det har med datan å gjøre.. Men canis er enda treigere.. Tar 10 min. å få opp en side..hrmf.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Hundesonen har blitt skikkelig treig til å laste opp her i det siste hos meg. er det andre som har det sånn også? Den er drittreig til meg.. Men godt mulig det er dataen som begynner å ta kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Jeg har også merket at det går litt treigere enn vanlig i perioder. Men synes som regel den er bra rask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 20. August 2005 Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Forumet vil også automatisk blive mere langsom jo større det det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar