Tiffa Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 På turen i dag kom eg på å ta med meg kameraet mitt, så jeg knipset noen bilder Lille tispa mi Jeg er en kanin! Synes hun ser skikkelig skummel ut i fjeset på dette bildet! Hæ? meg du snakker til?? hvordan kommer dette til å gå!?! hehe mårnings Siter
Taz Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 Hun er nydelig.. Digger flat's.. Hun så litt skummel ut på det ene bildet ja.. Siter
Calum Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 Så herlig hun var Og så godtroende søte øyne! Siter
Silje Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 ÅÅåå, så fin hun er savner min flat... *snufse* Siter
Basse Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 Hun var søt da!! Hehe, kanin Ser for meg Sofern min sprette bortover, og jo et ligner Siter
Wheaten terrier Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 Så flott hun er! Og sprek Siter
Line_ Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 ÅÅåå, så fin hun er savner min flat... *snufse* Hadde du flat før? følger visst ikke helt med her Bilde??? Siter
Silje Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 Hadde du flat før? følger visst ikke helt med her Bilde??? Ja, jeg hadde flat før Hun ble avlivet rett før jul i 2003.. gammel og trøtt.. savner henne veldig Tror ikke jeg har bilder av henne inne på pc'en, menskal se omjeg klarer å rote frem noen som jeg kan scanne inn Siter
Line_ Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 Ja, jeg hadde flat før Hun ble avlivet rett før jul i 2003.. gammel og trøtt.. savner henne veldig Tror ikke jeg har bilder av henne inne på pc'en, menskal se omjeg klarer å rote frem noen som jeg kan scanne inn Uff, så trist.. Men vil gjerne se bilder Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 Ja flat er en flott hunderase! Kunne godt ha tenkt meg en hvis de hadde vært litt mer som golden i tempo. Du har en flott hund! Fine bilder! Siter
Guest Vicky Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 På turen i dag kom eg på å ta med meg kameraet mitt, så jeg knipset noen bilder Lille tispa mi Jeg er en kanin! Synes hun ser skikkelig skummel ut i fjeset på dette bildet! Hæ? meg du snakker til?? hvordan kommer dette til å gå!?! hehe mårnings nååååååh! så skjønn!! tror det er den skjønneste Flatten jeg har sett!! flatter er nydelige... hunder med masse liv og livsglede Siter
Kristina Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 alle flat'er ser like ut for meg Siter
Guest Vicky Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 mange ser like ut... men så er det noen få som skiller seg ut har noen sett den nye sjokolade brune fargen!? ikke den lysebrune, men sånn skikkelig mørke brun. Den er fiiiiin!! Siter
Kristina Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 mange ser like ut... men så er det noen få som skiller seg ut har noen sett den nye sjokolade brune fargen!? ikke den lysebrune, men sånn skikkelig mørke brun. Den er fiiiiin!! nei, har visst ikke det. OT igjen Siter
Mirai Skrevet 19. August 2005 Rapporter Skrevet 19. August 2005 Hihi! Må si jeg liker bilder med fart i Siter
MarieR Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 mange ser like ut... men så er det noen få som skiller seg ut har noen sett den nye sjokolade brune fargen!? ikke den lysebrune, men sånn skikkelig mørke brun. Den er fiiiiin!! møtte en sjoko brun labbs på hundetreff vi(jada, vet du snakket om flat`s ) den var også nydelig! men må si jeg liker de gule best jeg da.. nydelig tanja var! kjempefin, og så spreten! Siter
Line_ Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 Vennina mi har brun labbe Kjempe søt..men litt tykk Siter
athene Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 wow for ei dame. hun var jo helt utrolig nydelig og kjempe sprek da særlig som kanin hehehe Siter
MarieR Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 wow for ei dame. hun var jo helt utrolig nydelig og kjempe sprek da særlig som kanin hehehe du vet og få sagt det Siter
Recommended Posts