pjallal Skrevet 24. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2007 Hei Mitt navn er Raymond og sammen med min samboer har jeg tre hunder, tre katter og ei lita tobeint jente på 14mnd. Vi skal starte oppdrett og er nå på utkikk etter flere hunder til vårt "playland" her i telemars skoger.
Einstein&Charlie Skrevet 24. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2007 Hei og velkommen, håber at dil vil lide det herinde
Marthe Skrevet 24. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2007 Velkommen til oss Hvis det er noe du lurer på, er det bare å spørre
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar