Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Frognerparken?

-Vilde-

Recommended Posts

Skrevet

Hei hei!

Det var en fellestrening i Frognerparken for ikke lenge siden og det så så gøy ut :blink: Så kanskje vi kunne ha enda en sånn trening? Trene litt lydighet og kanskje litt agility på banen?

Noen som bli med? :blink:

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg blir med vettu :blink: Men er ingen pinner på ag banen nesten så er ikke noen vits i å trene der :blink: Jeg synes ikke det var så morro som før iallefall..

Skrevet
Jeg blir med vettu :blink: Men er ingen pinner på ag banen nesten så er ikke noen vits i å trene der :blink: Jeg synes ikke det var så morro som før iallefall..

Joda det er pinner! Det var så mye hærverk der at de låste inn alle pinnene i en kiste som står på siden og du må være medlem for da får du nøkkelen :P

Hvilke dager passer her?

Skrevet
Joda det er pinner! Det var så mye hærverk der at de låste inn alle pinnene i en kiste som står på siden og du må være medlem for da får du nøkkelen :blink:

Hvilke dager passer her?

åjaa, har med sånn lapp hjem som jeg skal betale etterpå :blink: Men får alle medlemmer en nøkkel? *skyndemegåbetale*

Skrevet
åjaa, har med sånn lapp hjem som jeg skal betale etterpå :blink: Men får alle medlemmer en nøkkel? *skyndemegåbetale*

Jeg betalte for ikke så lenge siden og nøkkelen kom egentlig ganske fort :blink:

Passer det for noen nå til helgen?

Skrevet

Vet ikke med de andre her. Men jeg foreslo den førstkommende helgen. Men jeg kan helt fint neste også :blink:

EDIT: det virker somk flest kan neste helg? Skal vi ta det da?

Skrevet

Jeg vil også være med:) Passer fint for meg førstkommende lørdag. Men om det er få som kan da blir jeg med neste helg.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...