Gå til innhold
Hundesonen.no

Juniorer/handeling


Anne

Recommended Posts

Benedicte jeg lurer på en ting. Når du stiller i Barn og Hund blir resultatet ført opp på hunden viss den blir f.eks. Nuch? Og blir den det viss du stilller i junior?

Tenker viss du skulle stilt for meg f.eks.

Hvilken aldersgrense er det på BogH og Junior? Har aldri tenkt over disse tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på den Juniorhandling siden din, og har vel funnet ut at jeg har misforstått litt...

Men da lurer jeg på: finnes det en aldersgrense på å stille ut hunder? Tenker selfølgelig på menneskene :wink:

Benedicte: Stiller du ut for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden beneticte ikke svarer så svarer jeg :) hehe :D

På barn og hund pleier aldersgrensen å være 15-16 år... på junior handling er det vel 17..

Det er ikke aldersgrense på å stille ut hunder i de vanlige ringene, den ene valpekjøperen vår lot dattera si stille hunden og hun er 9 år, og det gikk kjempe fint, HP og Ck :D

Og jeg tror beneticte handler andres hunder også, så vidt deet ikke kræsjer med sine egne :D

(trenger du handler Anne?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, sorry at jeg ikke har svart ennå :)

I barn og hund varierer det veldig med aldersgrensen. På retrieverklubben har vi alltid to grupper. En yngstegruppe og en eldste gruppe. Fra 0-12 år og fra 13-17 år. Jeg pleier å dømme yngstegruppa og selv stille i den eldste. Men har også opplevd at det kun er en gruppe med en aldersgrense ra 0-15 år osv...

I juniorhandling er det fra 10-17, og egentlig veldig stor konkurranse - siden vi har så mange flinke her i Norge + at det kommer folk utenlands også.

Og ja, jeg stiller ofte andres hunder:) Så dersom du en gang trenger handler, så er det bare til å kontakte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guro mente hun ville bli slept rundt i ringen :roll: At det så teit ut fordi hun er så liten :P Ikke at du er så mye større men :P Hehehe..

hahahahaha :) Det stemmer nok :) Huff... Kommer ikke til å se helt klok ut :) Husker når jeg stilte Oye (<-- mitt personlige bilde). han var jo nesten like høy som meg, og så tenker jeg på meg ved siden av Mona når hun er fullvoksen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...