Gå til innhold
Hundesonen.no

Forskel på papillion og phaléne.


Tina

Recommended Posts

åja :oops: har visst ikke lest det jeg :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

ops

Alvor til rødming da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg måtte ta i litt syns jeg. hehe

hvordan uttaler man phalene?

Falen.. Jeg gjør i alle fall det :D Men det er litt forskjellig. Noen sier Palene, noen sier Falene. Men det heter egentlig Falen da :)

Papillon uttales jo også forskjellig. Noen sier Pappiyååå, hehe.. Mens jeg sier det rett frem. Men det uttales egentlig papijå, altså med j, ikke l.. men sier nå papillon jeg da :D Som de fleste andre i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sa Balken...

Hehe.. Ja, det var ikke det jeg spurte om. Jeg lurte bare på hva du mener med mer utviklet? Eller mente du bare at papillon stammer fra phalene? Det blir jo på en måte som at papillon utviklet seg fra phalene. Hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja, det var ikke det jeg spurte om. Jeg lurte bare på hva du mener med mer utviklet? Eller mente du bare at papillon stammer fra phalene? Det blir jo på en måte som at papillon utviklet seg fra phalene. Hvis du skjønner?

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...