Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårt andre kull er født 02.01.08

Caroline

Recommended Posts

• Svar 358
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

grattulerer sååå masssse ^_^ de var nydelige både valper om mor. . håper alt går bra med den miste det er fælt nor ikke er som det skal. .

Skrevet

Grattis med valper! Knøttis hilser og sier at de valgte en flott dato å komme på.

Håper det går bra med den minste frøkna også!

Skrevet

Desverre :brr: Hun klarte seg ikke. Hun kasta etter pusten og fikk det aldri til. Vi la henne som et siste forsøk innpakka i teppe mellom varmeflasker, og der sovna hun.. :lol:

Skrevet

Sender deg masse trøstens tanker! :brr:

Sånn er nå naturen en gang innrettet, noen valper er for svake til å leve opp. Trøst deg med de tre andre, det er tross alt tre små mirakler som ikke hadde eksistert uten deg! :lol:

Skrevet

Ja, jeg tenkte som så at det var bedre nå enn i morgen eller neste uke, om det først var noe galt.. Sist kull mista vi en på 6 uker, og det var helt forferdelig. Har tatt noen bilder etter de tørka, de kommer etterhvert.

Skrevet

Off så trist med den minste... Men ja, det er jo klart det at det er bedre at det skjer nå enn når hun var litt eldre. Men er jo ikke noe ålreit uansett.

MEN, du har 3 valper som har klart seg :brr: Gratulerer så mye :lol:

Skrevet
Huff :brr: Det var tris da... Hvordan tok hundemoren det...?

Jeg tok henne vekk mens hun spiste. Hun kikket litt rundt og så etter om det var noen andre som kunne ha tatt henne vekk, men det var greit. Hun roet seg med resten.

Skrevet

Uffameg. Slikt er forferdelig trist! Men som du sier: Det er nesten bedre jo tidligere det skjer...

Iskj. Men du kan iallefall kose deg med de 3 andre jentene *Klemmepå*

Skrevet
Jeg tok henne vekk mens hun spiste. Hun kikket litt rundt og så etter om det var noen andre som kunne ha tatt henne vekk, men det var greit. Hun roet seg med resten.

Godt hun tok det pent da :brr:

*trøsteklem*

Skrevet
Å for noen rørende små snusk! (Men jeg må jo tilstå at jeg synes valper er søtest når de har fått noen uker på baken!)

Helt enig, nå er de bare små rotter med kule ører :brr: Bare vent, når de blir 4-5 uker skal jeg love dobling av antall medlemmer på sonen som ønsker seg sheltie :lol:

Skrevet
Helt enig, nå er de bare små rotter med kule ører :brr: Bare vent, når de blir 4-5 uker skal jeg love dobling av antall medlemmer på sonen som ønsker seg sheltie :lol:

Og jeg skal smugle med meg en hjem ^_^

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...