siljestokka Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article522639.ece Noen som skal??.. Trur jeg skal ta meg en tur ;D
Wanderlust Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Vet ikke hvor Ålgård er, men noe sier meg at det er laangt. Og jeg fikk med meg EM i gjeting, så da er ikke dette så viktig
Aya Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Vet ikke hvor Ålgård er, men noe sier meg at det er laangt. Og jeg fikk med meg EM i gjeting, så da er ikke dette så viktig Ålgård er her:p Litt langt ja.
Aya Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Sjekk nsg.no for info. Det er hele helgen, på Ålgård. Innledende runder fredag og lørdag, finale med de 16 beste på Søndag. Pappaen til Knott skal starte, samme med helbroren til Felix. Jeg skal opp på Søndag sammen med Silje og Sunniva-snuppa:D
giggi Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Sjekk nsg.no for info. Det er hele helgen, på Ålgård. Innledende runder fredag og lørdag, finale med de 16 beste på Søndag. Pappaen til Knott skal starte, samme med helbroren til Felix. Jeg skal opp på Søndag sammen med Silje og Sunniva-snuppa:D Tror jeg kommer på søndag jeg og Da får jeg endelig se Sunniva forhåpentligvis Men jeg finner ikke kl slett...
siljestokka Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Tipper det begjunner tidlig.. Utstillinger begjunner jo alltid tidlig..
giggi Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Tipper det begjunner tidlig.. Utstillinger begjunner jo alltid tidlig.. Ja, det gjør det sikkert, men hva tid skal dere andre der da?
siljestokka Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Ja, det gjør det sikkert, men hva tid skal dere andre der da? Vet ikke. Men lurer på om dere tar med hund??
giggi Skrevet 13. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2007 Men lurer på om dere tar med hund?? Jeg skal ikke, det kan være hun har KH så hun må bli hjemme uansett. Men ingen som vet noe om tid?
siljestokka Skrevet 13. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2007 Jeg var der i dag sånn i elleve tiden.. Da vart det fult av hunder, tilskuere og gjeterfolk.. Så det varer nok en stund.. Var ikke så lenge siden Labbetuss ble jo helt "oppgaldra/oppjagget"... Men tipper det varer i alle fall til klokken 2 ellr noe.. Skal ikke bort i morgen..
Aya Skrevet 13. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2007 Som det står på sidene så begynner det klokken ti, premieutdeling kl. 13.
giggi Skrevet 13. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2007 Som det står på sidene så begynner det klokken ti, premieutdeling kl. 13. Åja, hmm. fant ingen klokkeslett jeg Men takk for svar
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar