Gå til innhold
Hundesonen.no

Største idol innen hundeverden, og hvorfor?


Benedicte

Recommended Posts

Jaaa! Per Kirkevold!!! Han er kjempe flink! trener masse sammen med ham hvert år :) han ser jeg også veldig opp til

grunner: han trener Nordenstam, han er kjempe flink! han har masse bra å si til alt. han er morsom, og hundene syns det og. han er glad i hundene og barna sine :) og han bryr seg og er interessert i å hjelpe andre.

Er nok itte Per Kirkevold je snakker om :wink: Je snakke om Jan Erik Østvang :P

Og han trener klikker! Itte Nordenstam :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok itte Per Kirkevold je snakker om :wink: Je snakke om Jan Erik Østvang :P

Og han trener klikker! Itte Nordenstam :wink:

Å, det var godt å høre at det ikke var en nordenstam mann som trente sheltie laget... (ikke no vondt om nordenstam altså Astrid)

Men sheltien sitt myke gemytt tåler ikke nordenstamlæringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok itte Per Kirkevold je snakker om :wink: Je snakke om Jan Erik Østvang :P

Og han trener klikker! Itte Nordenstam :wink:

ok. men det er Per som er landslags trener. det var han når de vant vm. han ble så gla at han barberte av seg håret :) (veddemål med oss i ghk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. men det er Per som er landslags trener. det var han når de vant vm. han ble så gla at han barberte av seg håret :) (veddemål med oss i ghk)

http://www.agilitylandslaget.net/Arkivet/arkiv.asp Hvis du går inn på Vm 04 og ser på det bilde her, så kan du se trenern min :P Det er han som står bak og mellom de to damene som var med på landslaget :wink: jan Erik ble også ropt opp over høytalerene i Vikingskipet i 2004, men kunne ite komme ut i hovedringen fordi han var på eg tel Trondheim!... for min del er det bevis nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...