Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor spiser man midt i Oslo sentrum?


Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg kommer til å jobbe litt i Oslo denne vinteren (utdanningsdirektoratet, på Tøyen). Etter lange arbeidsdager vil jeg ut på byen og spise sammen kolleger. Men jeg er håpløst utafor når det gjelder spisesteder i Oslo... Sist jeg var der, for et par uker siden, ramla vi tilfeldig inn på en palestinsk restaurant, den likte jeg veldig godt. Hva kan anbefales ellers? Jeg kommer til å bo på Rica, det må ikke være så langt derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å jobbe litt i Oslo denne vinteren (utdanningsdirektoratet, på Tøyen). Etter lange arbeidsdager vil jeg ut på byen og spise sammen kolleger. Men jeg er håpløst utafor når det gjelder spisesteder i Oslo... Sist jeg var der, for et par uker siden, ramla vi tilfeldig inn på en palestinsk restaurant, den likte jeg veldig godt. Hva kan anbefales ellers? Jeg kommer til å bo på Rica, det må ikke være så langt derfra.
¨

Asiatisk. En meget bra restaurang som må oppleves: "Dinner" midt i mellom stortinget og teateret. Bord må reservres... men maten er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha noe litt mer uformellt og rimelig- og samtidig VELDIG sunt og godt- kan du prøve Vegeta Vertshus (på "baksiden" av Saga Kino).

Vegetarisk Buffet resturant der du kan spise så mye du orker for rundt 100 lappen. Veldig godt utvalg- alt fra salater til pizza, gryteretter, linsekaker, pasta, vårruller, poteter, div grønnsaksretter ++++

NAM NAM

Jeg spiste forresten på Dinner med noen kolleger for 2 uker siden. Vedlig koselig, og god service.

Maten var ikke helt i min gate, men så er jeg litt sær da, og vegetar retten dems var ikke helt i min gate. De andre var meget fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha noe litt mer uformellt og rimelig- og samtidig VELDIG sunt og godt- kan du prøve Vegeta Vertshus (på "baksiden" av Saga Kino).

Vegetarisk Buffet resturant der du kan spise så mye du orker for rundt 100 lappen. Veldig godt utvalg- alt fra salater til pizza, gryteretter, linsekaker, pasta, vårruller, poteter, div grønnsaksretter ++++

NAM NAM

Jeg spiste forresten på Dinner med noen kolleger for 2 uker siden. Vedlig koselig, og god service.

Maten var ikke helt i min gate, men så er jeg litt sær da, og vegetar retten dems var ikke helt i min gate. De andre var meget fornøyde :)

Det er mange steder jeg blir skikkelig, skikkelig skuffet over vegetar-tilbudene.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bodd her inne i over fem år og jeg vet hvor alle McDonaldsene er :) , men pene, skikkelige steder å spise, har jeg ikke peiling på! Riktig nok har jeg spist på gresk restaurant (ikke veldig spennede), diverse kinarestauranter (ikke veldig spennende), en spansk restaurant (ikke veldig spennende), en indisk (ikke veldig spennende), Big Horn (utrolig god mat), Teaterkafèen (der er det jo pent) og Egon (sukk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...