Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva står i hodet på den mannen.?


Taz

Recommended Posts

Jeg la ut noe lignende på din rase også, men siden nesten ingen går innpå der så legge jeg det ut her også.

Jeg leste nettopp på en side om Chow Chow's og ble helt målløs etter å ha lest det..

Her er noe av det han skriver om rasen:

"Chow's are independent and their training should include the use of a prong collar and probably an electric collar"

"Dogs need to respect their pack leader and the level of correction they are going to get EVERY TIME they show aggression. They need to respect this correction more than they have an urge to run off and attack something or someone."

"I will tell you that with many dogs this level of correction may mean jerking the dog off his feet with a prong collar."

"YOU DO NOT TAKE CHOWS to dog parks"

"It means the use of a dog crate when visitors are over. It means keeping the dog in a fenced yard and even within a dog kennel inside of a fenced yard."

"It means you do not ever let your dog be totally off leash unless you are in a secure environment (even if he is trained)"

"It means you do not ever let your Chow meet other dogs and it means you do not let strangers pet your dog. "

"There is no reason for my dog to MEET any other dog and there certainly is NO REASON for me to let anyone pet my dog."

"People who allow strangers or guests or friends to pet their dog are asking for problems. Especially if their dog is a CHOW "

"Dogs are pack animals. The only people who need to pet them are their pack members."

"I would never allow the dog out without a very good electric collar "

Dette skrev han til noen som spurte ett spørsmål om Chow's..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Håber da virkelig der er ikke er nogen, der faktisk kunne finde på at udøve nogle af de ting.

Du skal ike se bort i fra det, når noe er dumme nok i hodet til å skrive noe slik er det sikkert mange som er dumme nok til å utføre handlingen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut noe lignende på din rase også, men siden nesten ingen går innpå der så legge jeg det ut her også.

Jeg leste nettopp på en side om Chow Chow's og ble helt målløs etter å ha lest det..

Her er noe av det han skriver om rasen:

"Chow's are independent and their training should include the use of a prong collar and probably an electric collar"

"Dogs need to respect their pack leader and the level of correction they are going to get EVERY TIME they show aggression. They need to respect this correction more than they have an urge to run off and attack something or someone."

"I will tell you that with many dogs this level of correction may mean jerking the dog off his feet with a prong collar."

"YOU DO NOT TAKE CHOWS to dog parks"

"It means the use of a dog crate when visitors are over. It means keeping the dog in a fenced yard and even within a dog kennel inside of a fenced yard."

"It means you do not ever let your dog be totally off leash unless you are in a secure environment (even if he is trained)"

"It means you do not ever let your Chow meet other dogs and it means you do not let strangers pet your dog. "

"There is no reason for my dog to MEET any other dog and there certainly is NO REASON for me to let anyone pet my dog."

"People who allow strangers or guests or friends to pet their dog are asking for problems. Especially if their dog is a CHOW "

"Dogs are pack animals. The only people who need to pet them are their pack members."

"I would never allow the dog out without a very good electric collar "

Dette skrev han til noen som spurte ett spørsmål om Chow's..

HERREGUD!! er helt sjokkert over at noen kan ønske å skade en hund sånn! :evil: syke syke menneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mannen må være helt syk i hodet..

Ikke løye hunder blir aggressive hvis de hører på den mannen..

Han snakker om Chow's som om de er monster og det eneste du kan gjøre er å ha dem i ett bur hele livet eller avlive den..

Har sendt mail til den mannen nå.. :evil:

Håper han svarer..

Han skrev også på siden sin at en Chow ikke bør få være i nærheten av andre hunder for da kan den finne å å få lyst å spise hunden og eier.. #-o

:evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håber da virkelig der er ikke er nogen, der faktisk kunne finde på at udøve nogle af de ting.

Det er faktisk folk som hører på han.

Og spør han om råd osv..

Han har skrevet bøker om hunder. (Dominanse osv)

Men noen burde angi den mannen.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et saklig svar!

Ja, ikke sant :)

Dette svarte han:

Hey Christina - got a bad case of PMS today don't we?

You forgot my best line "PULL YOUR HEAD OUT OF YOUR ASS"

Så svarte jeg med å spørre om den artikkelen virkelig var seriøst skrevet, eller om det bare var bullshit.

Dette svarte han:

Drop dead serious

Merkelig mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...