Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store bryllupstråden.

tm100021

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er partybrems og søker sengen nå :)

Den røde og den brune har alt funnet plassene sine, så jeg må rydde dem litt rundt før det blir plass til meg.

Ikke gjør noe jeg ikke ville gjort i natt da :D

Menn er det nok svært dårlig med, gitt. Men kake blir det ikke for lite av, her kommer litt mer...

snofrisk-ostekake.jpg

KAAAKE! Den kaken vil jeg ha helt for meg selv... *tar med hele kaken inn i skamme kroken for dem single over 25år som surmuler og røyker*

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Hm. Hvor er lårkorte skjørt, trange topper, hotpants???

Du får håpe at bruden stiller opp i sånt - egentlig er det jo greiest at alle andre ikke har på det, for om du skulle være utro blir du jo steina til døde, og det ville jo være synd både for bruden og for alle de andre som har planer om å dele på deg?

Skrevet

Kjære deg, hvis jeg bruker de nå, hva skal jeg ha på meg i utdrikningslaget ditt?

Natta Jeanette! Snart køyer jeg og.

Skrevet
Jeg har pysj, håret oppsatt og masse fuktighetskrem i ansiktet. Er det et godt partyantrekk Mikkel? *Sukk* Peers, du er håpløs, stikker av allerede. .

Bra det ikke bare er meg. Måtte skifte nå, mer behagelig med pysj

Nå kjører vi komfertabelt. Har du ikke sett kjolen min du elller? Men har ikke sagt noe om hva pysjen består av :D

Kjære deg, hvis jeg bruker de nå, hva skal jeg ha på meg i utdrikningslaget ditt?

Skal du friste gubben min også nå a? :) HVA må jeg ha på meg for å slå det, og trekke oppmerksomheten fra deg.?!

*Dobbelpost, mod Nina*

Skrevet

Sant det. Må ha noe å glede seg til. (Men bare se, ikke røre. Kan jo ikke trene hund om jeg blir steina til døde, og kan ikke være utro mot Monica da. )

Bra det ikke bare er meg. Måtte skifte nå, mer behagelig med pysj

Nå kjører vi komfertabelt. Har du ikke sett kjolen min du elller? Men har ikke sagt noe om hva pysjen består av :)

Uh... Pysj kan være så mangt ja.

Skrevet
Skal du friste gubben min også nå a? :) HVA må jeg ha på meg for å slå det, og trekke oppmerksomheten fra deg.?!

Vel, brudekjolen din tar oppmerksomheten fra det aller meste.. Haha. Men tør jeg foreslå perlebesatt bikini?

Skrevet
Vel, brudekjolen din tar oppmerksomheten fra det aller meste.. Haha. Men tør jeg foreslå perlebesatt bikini?

Men den bruker jeg da virkelig ikke da. Har ikke nok sokkepar til å bruke den kjolen to dager tett oppå hverandre.

Skrevet

Jeg stikker! Ønsker alle en fortsatt fin fest :D Tror ikke jeg burde være vine til slikt drama, jeg er jo bare 15år :) Ikke bør jeg komme hjem stinkende alkohol heller, og alle vet det er kjedeelig å være på fest uten å drikke!

Skrevet
Jeg stikker! Ønsker alle en fortsatt fin fest :D Tror ikke jeg burde være vine til slikt drama, jeg er jo bare 15år :) Ikke bør jeg komme hjem stinkende alkohol heller, og alle vet det er kjedeelig å være på fest uten å drikke!

Du kan sikker overnatte på "Hotell Sonen". ;)

Skrevet

Brudepike Aya sovner i en krok, med hatt på skjeve og glassflaske halvveis ute av hånden.

Skrevet
Kor e alle flaksene?

*Kremt* *Host* :)

*Pling pling*

Vel folkens... Jeg pleier å være en av de siste som slokner på fest (hvis ikke det blir FOR mye alkohol da :D ), men nå blir jeg nok nødt til å trekke meg tilbake. Regner med at festen fortsetter i morgen?!

Men jeg kan jo ikke ta kvelden uten en liten sang først! Tok meg den friheten at jeg filmet meg selv. Syntes sangen passet så fint på en forlovelsefest.

Sorry dårlig lyd!

(Legg merke til hvor fint jeg har pynta meg ;) )

Takk for i kveld folkens!

Skrevet

Jeg er jo nesten festkledd jeg, har jo faktisk skjørt på meg - og det rekker ikke nedfor knehøyde for å si det sånn :) At jeg har en stor nattskjorteting og turban av en håndduk i tillegg trenger man kanskje ikke å nevne :rolleyes:

*pirker borti Aya for å sjekke hvor tungt hun sover*

Skrevet
Nå er jeg tilbake, og klar for å feste videre! :icon_fun:

Det tar ikke helt av her, da.... Alle sovner eller klager over singellivet eller helst begge deler. Og kakebakeren er snart på vei til sengs hun også.

Skrevet

Hm, jeg tror aldri jeg har vært på en fest som har sluttet så tidlig. Jaja, jeg får feste alene jeg da... *skjenker i et glass og tar et kakestykke*

Skrevet
Trur folk skulker festen for jobb og skole jeg. :)

Det burde vel strengt tatt jeg og... Men fest er fest, det kan man da ikke gå glipp av!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hva gjør man om det ikke går? Og hvor lenge prøver man å få det til å funke? 
    • Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...