Aussieglis Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Nå har jeg fått mast meg til en CSSkode som jeg har redigert til mine egne farger og litt sånn. Jeg prøvde å laste greia opp der jeg har hjemmesiden min, men når jeg pastet inn linken til CSSkoden så kom det opp på siden "Det verkar som att CSS filen inte finns." Hva gjør jeg feil tro? :glare:
Peers Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Nå har jeg fått mast meg til en CSSkode som jeg har redigert til mine egne farger og litt sånn. Jeg prøvde å laste greia opp der jeg har hjemmesiden min, men når jeg pastet inn linken til CSSkoden så kom det opp på siden "Det verkar som att CSS filen inte finns." Hva gjør jeg feil tro? :glare: Hva heter filen du har linket til som CSS da? Den må hete etellerannet.css, men det vet du kanskje...
Aussieglis Skrevet 6. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Hehehehe, var det virkelig ikke mer krøll
Peers Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Så det funker nå? I så fall, jeg har gjort den tabben selv
Aussieglis Skrevet 7. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2007 Ja det funket så fort fila fikk en liten .css i slutten! *føler seg litt blond* Burde jo egentlig sett for meg noe sånt siden alt av html-sider MÅ ha .htm i slutten.. Men da var bloggen i boks iallefall. *storfornøyd* Og takk til Stine(?) som sendte meg koden!
Aina&Kaizer Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2007 Ja det funket så fort fila fikk en liten .css i slutten! *føler seg litt blond* Burde jo egentlig sett for meg noe sånt siden alt av html-sider MÅ ha .htm i slutten.. Men da var bloggen i boks iallefall. *storfornøyd* Og takk til Stine(?) som sendte meg koden! Hehe, ot, men html-sider skal vel ha .html i slutten? Mener å ha lært på skolen at grunnen til at noen html-sider heter .htm var at Windows ikke klarte å skrive fire bokstaver før eller noe sånt.
Aussieglis Skrevet 7. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2007 Funker fint med .htm for meg iallefall ^^ Og frontpage lagrer sidene som .htm iallefall.
SD Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2007 Er det noe forskjell om man skriver .htm eller .html? Hva med jpg og jpeg?
Aina&Kaizer Skrevet 8. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2007 Jaja, det funker jo. Og i praksis er det ikke noen forskjell, nei. Bare drit i at jeg sa det.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar