Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor laste opp CSS og noe blogtowngreier


Aussieglis

Recommended Posts

Nå har jeg fått mast meg til en CSSkode som jeg har redigert til mine egne farger og litt sånn. Jeg prøvde å laste greia opp der jeg har hjemmesiden min, men når jeg pastet inn linken til CSSkoden så kom det opp på siden "Det verkar som att CSS filen inte finns."

Hva gjør jeg feil tro? :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått mast meg til en CSSkode som jeg har redigert til mine egne farger og litt sånn. Jeg prøvde å laste greia opp der jeg har hjemmesiden min, men når jeg pastet inn linken til CSSkoden så kom det opp på siden "Det verkar som att CSS filen inte finns."

Hva gjør jeg feil tro? :glare:

Hva heter filen du har linket til som CSS da? Den må hete etellerannet.css, men det vet du kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det funket så fort fila fikk en liten .css i slutten! *føler seg litt blond* Burde jo egentlig sett for meg noe sånt siden alt av html-sider MÅ ha .htm i slutten.. Men da var bloggen i boks iallefall. *storfornøyd* Og takk til Stine(?) som sendte meg koden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det funket så fort fila fikk en liten .css i slutten! *føler seg litt blond* Burde jo egentlig sett for meg noe sånt siden alt av html-sider MÅ ha .htm i slutten.. Men da var bloggen i boks iallefall. *storfornøyd* Og takk til Stine(?) som sendte meg koden!

Hehe, ot, men html-sider skal vel ha .html i slutten? :thumbs: Mener å ha lært på skolen at grunnen til at noen html-sider heter .htm var at Windows ikke klarte å skrive fire bokstaver før eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...