Toller Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 Jeg leter etter et blogsted hvor jeg har mulighet til å skrive og legge inn litt bilder i ny og ne, nå som jeg ikke har mulighet til å oppdatere hjemmeside så ofte. Jeg vil ha en blog som ser grei ut og hvor det er lett å legge inn bilder og tekst. Alle forslag taes i mot med stooor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 Bruker selv Wordpress, og er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 Jeg bruker blogtown, men det ser kanskje ikke så bra ut? Enkelt og greit er det hvertfall, så for mitt bruk er det helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 www.trykker.com - er akkurat likt som wordpress, bare at du har flere design å velge mellom i tillegg til at du kan redigere css-filen der uten å måtte betale for det slik du må på wordpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 5. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 Takk for svar! Men koster noen av disse penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 Takk for svar! Men koster noen av disse penger? Trykker.com, wordpress og blogtown er alle gratis. Det går vel an å oppgradere til et eller annet på wordpress som man må betale for (tror jeg), men det er ikke et must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 Jeg bruker blogtown, har ikke prøvd ut de andre, men har holdt meg til blogtown siden det er lett oppsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 5. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 Jeg har bestemt meg for trykker.com jeg nå Men jeg lurer litt på hva CSS er? Kan jeg bruke en html kode som CSS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2007 Jeg har bestemt meg for trykker.com jeg nå Men jeg lurer litt på hva CSS er? Kan jeg bruke en html kode som CSS? Css er regler for hvordan html-siden skal se ut, f.eks hvilken farge linkene skal ha. Skjønner ikke helt hva du mener med å bruke html-kode som css... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar