Gå til innhold
Hundesonen.no

Kongsberg 10.-11.11.07 Novemberutstillinga

JailyTina

Recommended Posts

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Jeg vurderer det... Funderer litt på å melde på Orry i LP, men det kommer litt an på hvordan det går nå på lørdag. Eventuelt tar jeg kanskje bare en tur for å titte, fin sosialisering for Norma :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal, jeg skal! Har meldt på prikkedyret OG betalt! Gruer meg som en gal... Min debut å greier.. Noen som kan tenke seg å stå utenfor ringen å fortelle meg hva sløyfene osv videre betyr?? For jeg skjønner nada... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal, jeg skal! Har meldt på prikkedyret OG betalt! Gruer meg som en gal... Min debut å greier.. Noen som kan tenke seg å stå utenfor ringen å fortelle meg hva sløyfene osv videre betyr?? For jeg skjønner nada... ;)

Line med Felix skal stille Peppern min, hun kan hjelpe deg ved ringside :) Pepper er inne i ringen en liten stund før din, så da får du sett de i ringen før du entrer ;)

Ellers kommer jeg oppover søndagen for å stille noen chihuahuaer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line med Felix skal stille Peppern min, hun kan hjelpe deg ved ringside :) Pepper er inne i ringen en liten stund før din, så da får du sett de i ringen før du entrer ;)

Ellers kommer jeg oppover søndagen for å stille noen chihuahuaer ;)

Stakkars line... hun kommer til å bli bombardert med spørsmål.. :P hehe..

Jeg skal.

Var det sånn at dere skulle sitte på med oss??? :P

*Dobbelpost, mod Nina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart. ;)

oki... knurr knurr.. ;)

Bare å bombandere med spørsmål vettu! Hehe. :P

så flott Line! :P hihi... trenger en støttekontakt.. :P

Men da ses jo vi ved ringen.. :)

Ehm.. et kanskje dumt spørsmål; er det lurt å ha med bur som hunden kan ligge i når han ikke er i ringen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med saken for å få overtalt mamma og pappa til å reise. Men de syns det er landt å reise fra Bergen til Kongsberg for å stille Frida. :closedeyes: Men jeg vil, jeg vil, jeg vil! :)

får fortelle om at jeg dro fra horten til Bergen for å stille hund hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal, jeg skal! Har meldt på prikkedyret OG betalt! Gruer meg som en gal... Min debut å greier.. Noen som kan tenke seg å stå utenfor ringen å fortelle meg hva sløyfene osv videre betyr?? For jeg skjønner nada... :P

Haha, kjenner meg SÅ godt igjen! :P

Jeg skal stille toller i valp 6-9mnd på søndag. Blir vår andre gang i ringen - første offisielle utstilling! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...