Gå til innhold
Hundesonen.no

Forslag til et godt halsbånd?


Recommended Posts

Trenger et nytt halsbånd tiln bisken min, og det er jo fantastisk mye å velge i...tenkte kanskje at noen på sonen hadde gode erfaringer med et/flere halsbånd?

Liker godt halsbånd med sånn klips-feste, og så bør det ikke være alt for smalt! Dersom det kan kjøpes på nett er det helt supert:) Kanskje noe med refleks til høstmørket? (kresen?! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurtta reflekshalsbånd har klips-fest og er ganske kule :) Mer refleks enn ezydog halsbåndene.

Er det de med to ringer til å feste båndet i? Hadde et sånt et til huskyen, og syntes at det ble litt tungvindt å feste i begge ringene, festet jeg bare i det ene så skulle det bare et rykk til før halsbåndet var av... Dette er et par år siden nå, kanskje de har forbedret disse? (ikke meningen å kuppe tråden, men bare må spørre;) )

Har et ezy-dog halsbånd til aussien min nå, og er fornøyd med det. Eneste er at det kanskje blir litt for stort/tungt og klumpete til å ha i lommen på turer hvor han ikke har halsbåndet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler halsbånd fra Topdog i Kiruna! Hun lager etter ønsker og mål til en rimelig penge. Har to halsbånd til våre to og er veldig godt fornøyde med de. De er myke, passe bred og med refleks på. Det ene er regulerbart. Begge to er halvstrup. Cari på Topdog lager som sagt halsbånd mm etter ønsker, så man kan få dem i farger og kombinasjoner som man selv vil.

Slik ser våre ut, godt brukt :)

DSC_0001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...