Maria Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Chessea er ei lita portisjente på 8 uker, kom hjem til oss i dag. Hun er svart med hvite tegninger, av pelstypen wavy og er flott og langbeint. Herlig å få den lille jenta mi hjem!! Hun er det nydeligste som finnes! Hele velen hjem og nå i ettertid har hun verken pepet eller tisset inne. Hun er MEGET aktiv, veldig hypersosial og tillitsfull. En liten klovn. Her er noen bilder fra hjemuren. Mer tekst og bilder kommer i morgen: http://www.geocities.com/portismaria/Bornh...mer2005139a.JPG http://www.geocities.com/portismaria/Bornh...mmer2005130.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Har hun endelig kommet hjem nå! GRATULERER!!! =D> =D> Så søt hun var Kos deg i valpeperioden, den går så altfor fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Åååå dette har vi ventet lenge på! Bare deprimerende å minne om at bildene er litt for store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 ååh nydelige jenta! jeg må si at hun er 1000000000000 ganger penere en Aqua :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Ååååhh... Gratulerer!! ENDELIG!!! Nå er du overlykkelig tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Åååå dette har vi ventet lenge på! Bare deprimerende å minne om at bildene er litt for store må de være under 520 høye også?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Nei, de var for store i bredden - det er der de må være maks 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Så fin hun var! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Nei, de var for store i bredden - det er der de må være maks 520 okei, var det jeg trodde, så ut som de var små nok shø i bredden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 så pen hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 grattulerer med endelig å ha fått henne hjem. du har ventet lenge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 GRatulerer, så fin hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Takk for masse svar og tilbakemeldinger:D *meg er stolt av lillenurket mitt* Skal ta finere bilder til i morgen, så bare vent. Enklere valp er vanskelig å finne :-o Hun sover som en stein, I BURET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Wow, så BRA da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Får ikke sett bildene, men artig at du endelig har fått henne hjem. Og at hun er så flink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Bildene har f***a seg.. :@ Men her er de på nytt: http://img3.imageshack.us/img3/6088/bornho...2005139a3ho.jpg http://img3.imageshack.us/img3/8890/bornho...r20051303yd.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Aaw, så fin hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Kjempe søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Hehe, kjempefin!! Ta flere bilder snart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Jippi! Valgte du den klumpete? Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Jippi! Valgte du den klumpete? Hihi ja hu gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Jepp, gjorde nok det =) Lille tregisen min <3 hehe. Hu har blitt skikkelig stooooor siden vi hentet henne altså :-o Og er skikkelig rampete. Biter i alt, konstant. Men er veldig flink å gå ut på do, ikke pipe om natta, og til å spise opp maten sin Skal begynne med burtrening i dag.. Hehe. Det kan jo bli en prøvelse i seg selv. Jeg SKAL få tatt flere bilder altså, bare jeg får somla meg til å lade opp kameraet mitt først..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleulv Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Gratulerer Maria!! så deilig å ha valpen hjemme... hun var nydelig. ser veldig ut som hun har fått morens pelstype. kose dere fremover da. de vokser fort vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Gratulerer Maria!! så deilig å ha valpen hjemme... hun var nydelig. ser veldig ut som hun har fått morens pelstype. kose dere fremover da. de vokser fort vet du Takk hihi Vi må nok snart komme å hilse på storesøster Nemi altså!!! Crystal tror hun får sånn pels som Shellsea Den er jo nydelig!! Så, det lover godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Nye bilder i min photocucket nå Flere kommer. Disse bildene er fra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar