Gå til innhold
Hundesonen.no

Chessea

Maria

Recommended Posts

Skrevet

Chessea er ei lita portisjente på 8 uker, kom hjem til oss i dag. Hun er svart med hvite tegninger, av pelstypen wavy og er flott og langbeint.

Herlig å få den lille jenta mi hjem!! :) Hun er det nydeligste som finnes!

Hele velen hjem og nå i ettertid har hun verken pepet eller tisset inne. Hun er MEGET aktiv, veldig hypersosial og tillitsfull. En liten klovn. Her er noen bilder fra hjemuren. Mer tekst og bilder kommer i morgen:

http://www.geocities.com/portismaria/Bornh...mer2005139a.JPG

http://www.geocities.com/portismaria/Bornh...mmer2005130.JPG

Skrevet

Har hun endelig kommet hjem nå! GRATULERER!!! =D> =D>

Så søt hun var :) Kos deg i valpeperioden, den går så altfor fort ;)

Skrevet

Takk for masse svar og tilbakemeldinger:D

*meg er stolt av lillenurket mitt*

Skal ta finere bilder til i morgen, så bare vent. ;) Enklere valp er vanskelig å finne :-o Hun sover som en stein, I BURET :)

Skrevet

Jepp, gjorde nok det =) Lille tregisen min <3 hehe.

Hu har blitt skikkelig stooooor siden vi hentet henne altså :-o Og er skikkelig rampete. Biter i alt, konstant. Men er veldig flink å gå ut på do, ikke pipe om natta, og til å spise opp maten sin :cry: Skal begynne med burtrening i dag.. Hehe. Det kan jo bli en prøvelse i seg selv.

Jeg SKAL få tatt flere bilder altså, bare jeg får somla meg til å lade opp kameraet mitt først..!

Skrevet

Gratulerer Maria!! :cry: så deilig å ha valpen hjemme... hun var nydelig. ser veldig ut som hun har fått morens pelstype.

kose dere fremover da. de vokser fort vet du :lol:

Skrevet
Gratulerer Maria!! :D så deilig å ha valpen hjemme... hun var nydelig. ser veldig ut som hun har fått morens pelstype.

kose dere fremover da. de vokser fort vet du :cry:

Takk :lol: hihi

Vi må nok snart komme å hilse på storesøster Nemi altså!!!

Crystal tror hun får sånn pels som Shellsea :D Den er jo nydelig!! Så, det lover godt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...