Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?

HildeM

Recommended Posts

Skrevet
Fikk i "oppdrag" om og spørre om noen kunne lage banner til hjemmesiden te vennina mi :icon_clapping: Hun har noen spessielle øsnker hu der, hadde vært fint om det ble svart bakgrunn med oransj skrift, om du skjønner.

Bilde;

WildeMarita07040.jpg

WildeMarita07036.jpg

Jeg kan godt lage, men da må jeg vite hvor stort det skal være og hva som skal stå på. Du kan kanskje gi meg adressen til hjemmesiden hennes?

• Svar 521
  • Created
  • Siste svar
Guest Maritus
Skrevet

Ops. Det skal stå metallica-exodus på det. Helst vanlig størrelse, som dere har her på sonen. Det er ikke så mye som er på siden, da det egentlig bare er lagt inn en link til min side (jeg hjelper til med og lagenemlig : p) http://www.freewebs.com/metallica-exodus

Skrevet

Velvel, her er et:

bannermetallicaexodus.jpg

Vanskelig å få til noe bra, siden bildekvaliteten var heller dårlig, menmen. Hunden forsvant litt, siden den har samme farge som bakgrunnen..

Håper tekst ble rett...!

Guest Maritus
Skrevet
Velvel, her er et:

bannermetallicaexodus.jpg

Vanskelig å få til noe bra, siden bildekvaliteten var heller dårlig, menmen. Hunden forsvant litt, siden den har samme farge som bakgrunnen..

Håper tekst ble rett...!

Den var kjempe fin :icon_clapping: ... Ja, det var ikke tatt med det beste kamerat, vi fant ingen andre bilder av han på denne dataen. Takk

Skrevet

Hei.

Må først bare få si at jeg synes du er kjempe flink!

Også lurer jeg jo da på om du kunne tenkt deg å bruke Shira som "prøve kanin" også? Banner til å bruke her, og til hjemmesiden?

Har noen bilder av henne liggende på: www.shiramor.piczo.com

Skrevet

Flink du er :ahappy:

Om du ville laget et toppbanner til hjemmesiden til Enya så hadde det vært flott! Bilder finner du her: www.tollerenya.piczo.com under (merkelig nok) bilder. Hadde vært fint med noe i grønt. Tekst: Enya - En Tollerfrøken eller noe i den dur.. Størrelsen til Bono - banneret var veldig fint:)

Bare hvis du føler du har for lite å gjøre altså :rolleyes:

Skrevet

Det grønne feltet ble kanskje litt stort? Sånn i forhold til bilde mener jeg.. Eller så kan du jo lage større skrift også. Likte skrifttypen da:) Legger den ut på hjemmesiden med en gang jeg:) Takk!

Skrevet

bannerenya-1.jpg

Det med størrelsen er veldig irriterende! Piczo forminsker dem automatisk... Men det må da gå an å skru det av, på en måte?

Skrevet

Hei! Gidder du å lage et banner eller to til meg også?

Et med teksten Hovdgården Kennel på, og helst bilde av både petit basset griffon vendeen, border collie og labrador (men hvis det ikke blir plass til alle tre så kan det nøye seg med bare labrador og petit :rolleyes2: ).

Og hvis du har tid og ork til å lage ett til kan det være med teksten Aqita og bilde av en petit :console:

På forhånd 1000 takk ! :)

post-303-1203339593_thumb.jpg

post-303-1203339945_thumb.jpg

post-303-1203340224_thumb.jpg

post-303-1203340382_thumb.jpg

post-303-1203340491_thumb.jpg

Skrevet
Hei! Gidder du å lage et banner eller to til meg også?

Et med teksten Hovdgården Kennel på, og helst bilde av både petit basset griffon vendeen, border collie og labrador (men hvis det ikke blir plass til alle tre så kan det nøye seg med bare labrador og petit :console: ).

Og hvis du har tid og ork til å lage ett til kan det være med teksten Aqita og bilde av en petit :)

På forhånd 1000 takk ! :rolleyes2:

Lagde to til deg jeg, håper det ikke gjør noe at lager noen i tråden din Wheatentass?

hovdgardenkennelbanner1co7.jpg

aqitabanner2kg9.jpg

Skrevet

Tusen takk:D De var veldig fine! Men på den siste; står det Aqita med Q eller G? Det skrives iallefall med Q :console: Men de var veldig fine ja :)

Edit: det står med q, så det nå :rolleyes2: skrev før jeg tenkte..

Thank u!

Guest Dratini
Skrevet

Her en liten jeg laget til meg selv, originalen kan sees på hjemmesiden min :rolleyes2:

Alt er laget av bilder jeg har tatt...

• 2 weeks later...
Guest Maritus
Skrevet

Du har vell ikke lyst til og lage en eller flere bannere til, te meg? Jeg skal jo ha banner igjen, siden vi ikke har Boss. Det skal stå: Vesla

Bilder:

Vesla159.jpg

Minsissbilder001.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...