Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility-VM 2007

Helene

Recommended Posts

Skrevet

Hvem kommer til Hamar for å se Agility-VM? Hvilken dag kommer dere, eller skal dere være der hele helgen? :)

Skrevet

Jeg skal dit på søndag.

Henger meg på mammas veninner, sånn går det når man ikke har egne som er hundeintriserte:) Bil gøy og se..

Skrevet

Jeg kommer banana

Reiser torsdag fra Bergen, vi er 7 stykker fra klubben som jeg vet om.

Hjem igjen søndag eller mandag, kommer vel an på hvor seint det er ferdig søndagen.

Gleder meg utrolig mye!!

Skrevet

Tussi er med på landslaget men desverre har hun en kul under kassa si som ikke er helt god, så vi trur d er kreft, venter på svar fra vetrinæren om d er ondartet eller godartet, bort må den uansett...

Skrevet

Jeg trodde virkelig ikke at det var denne helgen (trodde det var etter høstferien av en eller annen grunn), så planer har jeg lørdag og søndag. Men krysser fingrene for at klassen reiser opp dit på fredag, så jeg hvertfall får fått med meg litt. Ellers tar jeg sikkert fri, og drar. Er jo ikke hver dag VM holdes i norge.

Skrevet
Jeg trodde virkelig ikke at det var denne helgen (trodde det var etter høstferien av en eller annen grunn), så planer har jeg lørdag og søndag. Men krysser fingrene for at klassen reiser opp dit på fredag, så jeg hvertfall får fått med meg litt. Ellers tar jeg sikkert fri, og drar. Er jo ikke hver dag VM holdes i norge.

Welcome to the FCI World Championship in Agility

28th to 30th of september 2007

Hamar

Skrevet
Welcome to the FCI World Championship in Agility

28th to 30th of september 2007

Hamar

ja, det jeg mente var at jeg hele tiden har trodd at det var en helg etter høstferien. Og har vel bare tenkt sånn fordi det var EM i gjeting denne helga. Og når jeg hadde planlagt tur til neste helg, fant jeg også ut at det var da VM skulle bli avholdt. Så vet hvilken helg det er nå. Men jeg skal klare å komme meg dit på fredagen, det MÅ jeg.

Skrevet

Jeg og en venninne (Susanne, Frodo her inne) kommer opp lørdag og søndag! Sover i camping vogn med mine snille foreldre som tok helgen som en testing av den nye vognen :)

Skrevet

Jeg reiser oppover på torsdagen og blir til søndag :P Vi er rundt 20stk fra klubben som skal på tur og heie på Rolf og Primo! :) (og resten av de norske deltakerene selvfølgelig :P)

Skrevet

Jeg har kjempe lyst! Men finner nok ingen å henge på så det blir ikke noen tur på meg.... :)

Skulle reise opp med noen andre, men barna er hvist syke så de skal ikke reise alike vel.

Skrevet

Vi reiser oppover torsdag, og skal i hallen fredag, lørdag og søndag :icon_fun: Skal bo på hotell midt i sentrum, bare 2 min fra hallen. Årets absolutte høydepunkt!

Skrevet

Hadde kjempe lyst til å dra oppover, selv om jeg ikke er noe AG menneske. Men desverre har jeg jobb helg... som vandlig <_<

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...