Jump to content
Hundesonen.no

Agility-VM 2007

Helene

Recommended Posts

Posted

Hvem kommer til Hamar for å se Agility-VM? Hvilken dag kommer dere, eller skal dere være der hele helgen? :)

Posted

Jeg skal dit på søndag.

Henger meg på mammas veninner, sånn går det når man ikke har egne som er hundeintriserte:) Bil gøy og se..

Posted

Jeg kommer banana

Reiser torsdag fra Bergen, vi er 7 stykker fra klubben som jeg vet om.

Hjem igjen søndag eller mandag, kommer vel an på hvor seint det er ferdig søndagen.

Gleder meg utrolig mye!!

Posted

Tussi er med på landslaget men desverre har hun en kul under kassa si som ikke er helt god, så vi trur d er kreft, venter på svar fra vetrinæren om d er ondartet eller godartet, bort må den uansett...

Posted

Jeg trodde virkelig ikke at det var denne helgen (trodde det var etter høstferien av en eller annen grunn), så planer har jeg lørdag og søndag. Men krysser fingrene for at klassen reiser opp dit på fredag, så jeg hvertfall får fått med meg litt. Ellers tar jeg sikkert fri, og drar. Er jo ikke hver dag VM holdes i norge.

Posted
Jeg trodde virkelig ikke at det var denne helgen (trodde det var etter høstferien av en eller annen grunn), så planer har jeg lørdag og søndag. Men krysser fingrene for at klassen reiser opp dit på fredag, så jeg hvertfall får fått med meg litt. Ellers tar jeg sikkert fri, og drar. Er jo ikke hver dag VM holdes i norge.

Welcome to the FCI World Championship in Agility

28th to 30th of september 2007

Hamar

Posted
Welcome to the FCI World Championship in Agility

28th to 30th of september 2007

Hamar

ja, det jeg mente var at jeg hele tiden har trodd at det var en helg etter høstferien. Og har vel bare tenkt sånn fordi det var EM i gjeting denne helga. Og når jeg hadde planlagt tur til neste helg, fant jeg også ut at det var da VM skulle bli avholdt. Så vet hvilken helg det er nå. Men jeg skal klare å komme meg dit på fredagen, det MÅ jeg.

Posted

Jeg og en venninne (Susanne, Frodo her inne) kommer opp lørdag og søndag! Sover i camping vogn med mine snille foreldre som tok helgen som en testing av den nye vognen :)

Posted

Jeg reiser oppover på torsdagen og blir til søndag :P Vi er rundt 20stk fra klubben som skal på tur og heie på Rolf og Primo! :) (og resten av de norske deltakerene selvfølgelig :P)

Posted

Åker upp till Hamar på onsdag och stannar till måndag. Det här blir nog årets höjdpunkt!

Posted

Jeg har kjempe lyst! Men finner nok ingen å henge på så det blir ikke noen tur på meg.... :)

Skulle reise opp med noen andre, men barna er hvist syke så de skal ikke reise alike vel.

Posted

Vi reiser oppover torsdag, og skal i hallen fredag, lørdag og søndag :icon_fun: Skal bo på hotell midt i sentrum, bare 2 min fra hallen. Årets absolutte høydepunkt!

Posted

Hadde kjempe lyst til å dra oppover, selv om jeg ikke er noe AG menneske. Men desverre har jeg jobb helg... som vandlig <_<

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det er ikke snakk om en av rasene som er overrepresentert. Det er ingen gentest eller test utenom individuel allergi testing for dette. Som sagt har ingen av besteforeldrene, søsknene og ingen av foreldrene det. Så for meg er det vanskelig å si om det er arvelig eller ikke. Derfor er det vanskelig å si at jeg burde ha vist at hunden ville utvikle denne sykdommen. Takk for tipset, jeg skal kontakte dem for råd.
    • Jeg kjenner ikke sykdommen nok til å vite, men om den er arvelig så kommer det jo an på om det er noe man burde visst om eller testet for. Jeg vil anbefale deg å kontakte NKK om dette, de har advokater med kunnskap om kjøp og salg av hund og konflikter rundt det.  Hundehelse.no sier: "Tilstanden er arvelig. Raser som er predisponert er Shar-Pei, Labrador retriver, Golden retriver, Dalmatiner, Boxer, Boston terrier, Fox terrier, Skotsk terrier, West Highland White terrier, Lhasa Apso og Shih Tzu. Tilstanden oppdages som regel når hunden er mellom 6 måneder og 3 år gammel."  
    • Hei! Jeg trenger råd angående en situasjon jeg befinner meg i nå. Jeg solgte en hund (1 år gammel) for 2,5 år siden. Hunden ble sjekket av veterinær før flytting. Jeg mottok nå en melding om at eieren har avlivet hunden på grunn av alvorlig atopisk dermatitt. De krever pengene tilbake for hunden, som ble solgt for 7000 kr. Problemet jeg har med dette er at hunden først begynte å utvikle symptomer 1,5 år etter at den forlot meg, ifølge veterinærjournalene, og verken foreldrene eller søsknene er berørt. Uten noen bevis i det hele tatt har veterinæren skrevet i alle journalene at den er "arvelig". Hva ville du gjort i denne situasjonen? Selv om jeg ikke er imot å refundere dem, synes jeg det faller inn under den generelle risikoen ved å eie et dyr. De kontaktet meg ikke på noe tidspunkt da hunden fikk symptomer for å tilby meg å kjøpe den tilbake.
    • Jeg håper jo at folk som velger å ta med hundene sine på Oslo Dog Show har trygge hunder som takler omgivelsene der. Hvis du er ute etter å vite mer om rasen så anbefaler jeg å kontakte raseklubben eller oppdrettere av rasen.
    • Chodsky Pes virka så rolige på Oslo Dog Show.
  • Nylig opprettede emner

• Create New...