Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser din daglige turvei ut?


Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg er så heldig å ha mange fine tursteder å velge mellom nesten rett ufor døren.

Her er noen bilder fra dagen tur:

P9250945.jpg

P9250956.jpg

Jeg må bare si at det er en USEDVANLIG vakker hund du har!

Beundrer bildene av ham hver gang du har lagt ut!

Helt of topic, men håper det går fint :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Hei i dag hadde jeg med meg kamera på tur, vi bor slik at vi kikker rett på Ormen Lange så har tatt med ett bilde av flammetårnet også:) Synes vi har det ganske flott på tur.

Vi starter med turen i bånd

Bilde004.jpg

Kikker litt på flammetårnet, Ormen Lange

Bilde018.jpg

Ned på stranda

Bilde062.jpg

Full fart

Bilde047.jpg

I belive i can fly

Bilde113.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Vel, turvei og turvei fru Blom. Stiene innover i skauen rundt oss er vel ikke så mye turvei å snakke om, men du verden så bra det kan være innover og langs åsene der vi bor. Lite med bilder har det desverre blitt - jeg lover stadig meg selv å bli flinkere så nå skifter jeg snart ut speilrefleksen med et mye mindre og enklere digitalt kamera. Fine panoramabilder er det blitt smått med, men her er i hvert fall et fra dagens tur på vår "turvei".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen bilder av turområdene våre, men vi er så heldig å ha store flotte jorder som er helt supre nå under elg-jakta :) .

Masse stier er det også her, men vi trenger ikke de alltid heller, koselig å bare surre rundt i skogen og håpe på at vi finner hjem i løpet av dagen ;)

Vi prøver å variere litt hver dag med hvor vi går, føler at både jeg og bikjene blir lei av samme stedene hver dag, det er også sånn at eldste bikja mi ikke liker å gå samme veien hjem; da blir ho hengende etter helt til ho skjønner at det ikke nytter :Laugh: . De lever jo i håpet da :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er seint ute men det tok sin tid å få inn bildene på pc, vi fikk problemer.

Har så lyst å vise turen vår :P Håper det går greit at jeg tar opp tråden igjen.

Her er sauegården som jeg vanligvis går tur på(ja, bonden syns det er greit :P)

DSCN3354.JPG

Første går vi bortover en liten asfalt vei

DSCN3355.JPG

Så går vi på en koselig liten grus sti bort til vi kommer til en port

DSCN3357.JPG

DSCN3358.JPG

Alle dere andre hadde sånne flotte tur stier mens vi har sånne gjørmette stier som sauer har laget

DSCN3362.JPG

Så går vi over en liten myr til vi kommer til en bro

DSCN3371.JPG

Så når vi har gått over den følger vi Elven ned over til vi kommer til noen store gress hauer som er kjempe mye større enn hunden min

DSCN3381.JPG

Deretter kommer vi til en sti som jeg kaller for Western stien eller contry stien fordi den ser litt ut som det den gangen jeg "fant" den. Da var det sommer og solned gang og støvet fløy når Blondie løp der osv

DSCN3403.JPG

Den går veldig langt

DSCN3404.JPG

Du kan komme deg helt til enden av gjerdet vis du følger den hele veien(vanskelig å se, men det er der med den konteineren)

DSCN3412.JPG

På veien er det et veldig tøft fjell med masse hakk i

DSCN3413.JPG

Noen ganger går vi ned til sjøen

DSCN3426.JPG

Noen ganger går vi opp på Måse-fjellet(heter det pga alle Måsene som er der om våren)

DSCN3439.JPG

Noen ganger går vi opp i disse fjellene

DSCN3442.JPG

Det var den turen som jeg vanligvis går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider kommer det bilder fra "runden" til meg og Rex. Vi varierer hvor vi går mye, men dette er der vi går på morgenen når jeg ikke har tid til så lang tur. Tar vel ca 30-40 min å gå:P

Først går vi opp en lang bakke mot de olympiske hoppbakkene (med OL i blikket, når fuglehund blir en OLgren?)

God oppvarming for turen...

Når vi har beveget oss inn i skogen må vi først over en bro, denne synes Rex er litt skummel og bjeffer en del. Men det bedrer seg:)

I skogen er det fint og mye man kan se og lukte på.

Uten vann lever helten ikke, så drikkepause må man ha.

Har egentlig 4 bilder til, men fikk ikke plass. Hva er det jeg gjør galt? får aldri lastet opp bilder her uten at de er mikroskopiske. På dataen min er bildene jeg ville laste opp til sammen 1,2 mb og det står at maks vedleggstørrelse er 1,4, men den begynner jo på 1,08 (hvilket gir meg 0,3 mb plass til vedlegg omtrent) merkelig. Jeg vil vise flere bilder fra fine turen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...