Dvergdachs_96 Skrevet 20. September 2007 Rapporter Share Skrevet 20. September 2007 Hei! Jeg skal få hund om et parr månder...Men jeg trenger noen tips til hundenavn, ikke tenkt på noe bokstav, bare et kjempefint navn? Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 20. September 2007 Rapporter Share Skrevet 20. September 2007 Du kan vælge hvilket som helst navn, men prøv at holde det til to stavelser i navnet. Her er et par forslag da det kan tage flere timer at lave en liste, og der vil stadig dukke op nye navne. Gutter: Albert, Anton, Aro, badjezz, Luka, Folmer, victor, Rocky, Mozart, Mika, Nico, Rollo etc. Tisper: Anya, Trille, zika, Tiki, Nicki, Laika, Tulle, Simba, Fie etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 20. September 2007 Rapporter Share Skrevet 20. September 2007 Er rasen dverg dachs? og hannhund eller tispe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. September 2007 Rapporter Share Skrevet 20. September 2007 Jeg kjenner en dvergdachs som heter Zippi søtt navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 21. September 2007 Rapporter Share Skrevet 21. September 2007 Det er veldig vanskelig å foreslå navn når du ikke vet verken kjønn eller bokstav, men prøv her du: Canis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar