Guest Jonna Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Nå er jeg litt lyrisk og nærmest forelsket i min lille Blaze Vi har iløpet av helgen debutert med vell godkjent i A-spor og vant! (knappe 15 poeng fra Cert....) Og i dag skulle vi egentlig starte A-spor igjen, men det ble avlyst pga snø Så da kastet vi oss på C-rundering og debyterte like greit i det også denne helgen. Og det gikk kanon bra! Vi fikk dagens beste rundering og en stor takk for oppvisningen fra dommeren. Vi fikk 9 i karakter der (litt små plukk er det igjen enda) Vi vant også her og slo andre mann med hele 40 poeng. Meget fornøyd med lille rotten min som har gått like bra og like fornøyd fra lørdags morgen til søndags ettermiddag. Tror det er vanskelig å finne en bedre konkurranse hund enn henne (syns jeg ) Det står mer detajert på hjemmesiden min.
Pingo Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Så utrolig gøy! Fantastisk prestasjon! :icon_fun: :icon_fun: :icon_fun: Stort grattis, vi bøyer oss i støvet
Siri Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Vi henger oss på gratulantene vi også - og sier bare at det er KREVENDE å oppnå slike resultater både for hund og eier - ikke minst ligger det timevis av trening bak - samt en god porsjon talent både hos hund og fører... ! Babs og jeg tar av oss hatten for slike prestasjoner.
Guest Jonna Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Takk alle sammen. Vi er veldig fornøyde :icon_fun: Vi henger oss på gratulantene vi også - og sier bare at det er KREVENDE å oppnå slike resultater både for hund og eier - ikke minst ligger det timevis av trening bak - samt en god porsjon talent både hos hund og fører... ! Babs og jeg tar av oss hatten for slike prestasjoner. Er vell ikke uten grunn mottoet mitt er: Everyone has a will to win, but only a few have a will to prepare.
Ingvild Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Gratulerer så mye, virkelig imponerende!
Siri Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Everyone has a will to win, but only a few have a will to prepare. Nettopp ! Det er et glimrende utsagn faktisk .
Peers Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Gratulerer så mye, dere er kjempeflinke! Vel fortjent
jaktlykke Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Jeg er kjempeimponert! Så flinke dere er Gratulerer så mye :icon_fun:
Mud Skrevet 17. September 2007 Rapporter Skrevet 17. September 2007 Gratulerer *bøye seg gjentatte ganger i støvet* Flinkeste lille Blaze og dyktige Jeanette!
Carina Skrevet 17. September 2007 Rapporter Skrevet 17. September 2007 Gratulerer så masse! Jeg koser meg i støvet med de andre!
MartineH Skrevet 18. September 2007 Rapporter Skrevet 18. September 2007 Gratulerer så mye, kjempebra
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar