Gå til innhold
Hundesonen.no

Godkjent A-spor & Opprykk til B-rundering

Guest Jonna

Recommended Posts

Nå er jeg litt lyrisk og nærmest forelsket i min lille Blaze :P

Vi har iløpet av helgen debutert med vell godkjent i A-spor og vant! (knappe 15 poeng fra Cert....)

Og i dag skulle vi egentlig starte A-spor igjen, men det ble avlyst pga snø :P Så da kastet vi oss på C-rundering og debyterte like greit i det også denne helgen. Og det gikk kanon bra! Vi fikk dagens beste rundering og en stor takk for oppvisningen fra dommeren. Vi fikk 9 i karakter der (litt små plukk er det igjen enda) Vi vant også her og slo andre mann med hele 40 poeng. :P

Meget fornøyd med lille rotten min som har gått like bra og like fornøyd fra lørdags morgen til søndags ettermiddag. Tror det er vanskelig å finne en bedre konkurranse hund enn henne (syns jeg :rolleyes: )

Det står mer detajert på hjemmesiden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi henger oss på gratulantene vi også - og sier bare at det er KREVENDE å oppnå slike resultater både for hund og eier - ikke minst ligger det timevis av trening bak - samt en god porsjon talent både hos hund og fører... :P !

Babs og jeg tar av oss hatten for slike prestasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Vi er veldig fornøyde :icon_fun:

Vi henger oss på gratulantene vi også - og sier bare at det er KREVENDE å oppnå slike resultater både for hund og eier - ikke minst ligger det timevis av trening bak - samt en god porsjon talent både hos hund og fører... :P !

Babs og jeg tar av oss hatten for slike prestasjoner.

Er vell ikke uten grunn mottoet mitt er:

Everyone has a will to win, but only a few have a will to prepare. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...