Pikenidalen Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 I siste Hundesport lå det ved et skriv. Der stod det noe om en hundeserie som skal sendes nå i høst, mener det var på TV 2. Npen som vet når det starter???
Peers Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 Er vel Hundeskolen med Gautefyren som programleder det? Aner ikke når det er i gang på TV men..
Aina&Kaizer Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Det er sikkert rett rundt hjørnet.
Vala Skrevet 22. September 2007 Rapporter Skrevet 22. September 2007 Eh, Gaute fra Farmen?? Hvorfor ialledager skal han lede et hundeprogram da? *klør seg i hodet*
Peers Skrevet 22. September 2007 Rapporter Skrevet 22. September 2007 Eh, Gaute fra Farmen?? Hvorfor ialledager skal han lede et hundeprogram da? *klør seg i hodet* Han Gaute ja... Blir "spennende" å se hvordan programmet blir
Wanderlust Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Er jo bare underholdning akkurat som farmen. Så nøye er det nok ikke. Men Geir Marring er også med, som mentor eller noe. (er likt opplegg som farmen tror jeg).
Pikenidalen Skrevet 23. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2007 Synd jeg kastet det skrivet som lå ved Hundesport, men jeg mener at landslagdeltakere har fått delt ut hver sin "ekvipasje", hvor en skal lære lydighet, en agility, en bruks osv... Jeg syntes det hørtes ut som et artig program, men synes det er rart at det ikke nevnes mer fra NKK... Dette programmet må da bli mer interessant enn forrige hundeserie som ble sendt...den svenske..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar