Gå til innhold
Hundesonen.no

Aica


bonaqua

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ja, det er en pinne i bevegelse hun har i munnen. Den ligger liksom "løs" på tunga bare, hehe. :flowers: Synes jeg ser for meg lille Maja med Aica`s svære bein som jo er noen ganger større enn tibben. Aica bruker et par dagers intensiv tygging, så er beinet nesten borte, iallefall redusert til det ugjenkjennelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beinet er kjøpt i dyrebutikken på Ski Storsenter. Det koster rundt en hundrings. Slike bein er sikkert å få tak i hos andre dyrebutikker også! :D Aica setter veldig stor pris på slike bein, hun kan nesten ikke gå og legge seg om kvelden når hun har fått et nytt stort bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så fikk Aica seg et bad. Det er litt av et prosjekt med så stor hund og bare et lite dusjkabinett. Jeg må si jeg beundrer dem som har stor kjempelanghåra hund, som jevnlig må shines til utstilling. :) Aica er sikkert "piece of cake" i forhold når det kommer til bading, føning og børsting! :)

Her er iallefall frøkna i dusjkabinettet, ser ikke akkurat så veldig fornøyd ut der hun sitter

dusjen.JPG

Og her er hun ferdig for denne gang, fønet og børstet

nybada.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

I helga så pakka vi i campingvogna og dro ned til sjøen, på prøvetur. Det gikk kjempefint og vi storkoste oss! ;) Aica fant seg fort tilrette som campinghund. Nå høster vi fruktene etter en noe streng bikkjeoppdragelse føler vi. Hun bromma en eneste gang, i forbindelse med matlaging selvfølgelig. (Da må hun passe litt på føler hun.) Rundsitteren i vogna dugde som bikkjeseng i hennes øyne, og hun snorka seg gjennom natta som en gammel ulk. Aica har ikke vært så mye ved sjøen, så hun er noe skeptisk enda til bading. Bølgene er skumle dem! ;)

Igår så dro vi opp til et vann for å se om bikkjedyret ville avkjøle seg litt i varmen. Der møtte vi en annen hund som bada, så Aica våget seg sakte men sikkert ganske langt uti. Nå som det er så pent vær her på østlandet, så blir det nok flere badeturer fremover. Hvis bare matmor hæler å bade, så blir nok bikkja med på en svømmetur! ;)

Fine frøkna vår

posere.JPG

Sitter som en bamse ;)

sittebamse.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Liker ikke å bli våt, vasser uti til vannet når magen, da snur pingla med engang.. Men hele huet kan dyttes under vann og nedi gjørmehull, det er bare gøy!

Blir så lekker at!

photo39.jpg

Har forresten mekka ny hjemmeside til voffsn :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

For et par dager siden fikk vi oss speilrefleks, så jeg har vært en ivrig fotograf kan man si. (over 400bilder på 3 dager ;) )

Her er noen av dem: (flere kan ses på vår hjemmeside)

aica_i_farta.jpg

Aica i farta!

aica_speider.jpg

Vår nydelige rottweilerfrøken!

sitterbamse.jpg

Sitter som en bamse i sofaen

Aica går for tiden på medisin for noe som kalles vannhale. Noen som har hørt om det før?

Stakkars lille voffsn vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...