MarieR Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 pene jenta Hun så veldig valpete ut på enkelte av de bildene, søtt *gravde hun den hulen selv eller?* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Hun er nydelig Så søte, uskyldige øyne ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 *gravde hun den hulen selv eller?* Nei, men hun hadde svært lyst til å lage tunnel, og gravde og gravde ivei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Hun er så kul! Jeg kommer for alltid til å huske når hun prøvde å spise den fòrposen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Så utrolig søt! For en herlig labbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 Mange fine bilder Synes det er moro å se hvor like bilder vi tar av hundene våre uten at vi vet det, du skjønner hva jeg mener når du ser bildene jeg tok tidligere i dag. Blant annet tok jeg også bilder av Kira inne i en snøhule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Nye bilder igjen! Resten ligger her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Kjempe flotte bilder Tinka er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Skjønne hunden du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Flotte bilder :angry: Nytt kamera?? Eller forresten så hører jeg Christine mumler noe om lånt speilrefleks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Flotte bilder :angry: Nytt kamera?? Eller forresten så hører jeg Christine mumler noe om lånt speilrefleks... Takktakk! Nei, lånte det ja... Mamma og pappa har kjøpt, og jeg sikler etter å kjøpe meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 5. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2007 Takktakk! Nei, lånte det ja... Mamma og pappa har kjøpt, og jeg sikler etter å kjøpe meg selv. Kjenner meg litt igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2007 Jeg ble inspirert av sitte-bamse-tråden, og besluttet å prøve litt på å lære Tinka det. Hun er jo ikke spesielt begavet når det kommer til kroppskontroll, og tidligere har alle forsøk på å lære henne det blitt totalt mislykka. Dette også dessverre... Jeg startet med å lære det med target, men det gikk ikke spesielt bra. Tinka tror nemlig at targetsticken (som forøvrig ikke er noe mer avansert enn en blomsterpinne) er en apport... Target-Tinka (trykk på bildet for å se filmen): Også et par bilder av Tinka som slapper av i senga si: Ååh, man er i et så godt humør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Se innlegg nr 164... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Nye bilder! I dag har vi vært på gården, og siden Tinka var i spinnvilt humør tenkte jeg at jeg for en gangs skyld skulle få tatt noen fine løpebilder av henne. Konklusjon: Jeg har stor respekt og beundring for de som får det til! Nuvel, det er bare å trene litt mer, så bør det gå til slutt. Legger inn link til bildene, så blir det ikke så mye å laste opp om man bare skal se de siste bildene: http://home.no.net/hingv/sorta.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Se innlegg nr 164... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Nydelige Tinkapjusenm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 18. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2007 Pen hun er! Og jeg har jo aldeles ikke lyst på labrador selv da Men du? Er det bare jeg som har blitt fargeblind, eller har Taika fått brunfarge på snutepartiet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2007 Nei, det er lyset. Tror jeg. Håper jeg... Har i alle fall ikke lagt merke til at hun har blitt brun der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2007 Noen bilder av Tinka fra tur med Milo og Christine i dag: Link til bildene: http://home.no.net/hingv/230307.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2007 Se innlegg nr 170... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2007 Nydelige Tinka Men du? Hva er det med deg å legge ut sånne skikkelige vakre bilder av meg a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2007 Men du? Hva er det med deg å legge ut sånne skikkelige vakre bilder av meg a? Duuu, jeg har finere... Dvs, bilder fra da Tinka kom hoppende på deg og Milo og ansiktet ditt er med i bildet, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2007 På tide med litt bilder igjen! I dag har vi vært ute med speilrefleksen. Trente litt på utgangsstilling, fot og holdt, og kjørte litt apportering + holde fast-trening. Og tok en del bilder. Tinka må finne seg i mye forskjellig når jeg har med fotoapparat på tur... Link til bildene: http://home.no.net/hingv/280407.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 28. April 2007 Rapporter Share Skrevet 28. April 2007 Søte jenta Draleken fra selbu falt i smak ser jeg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar