Gå til innhold
Hundesonen.no

Labradoren Tinka

Ingvild

Recommended Posts

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Mange fine bilder :innocent: Synes det er moro å se hvor like bilder vi tar av hundene våre uten at vi vet det, du skjønner hva jeg mener når du ser bildene jeg tok tidligere i dag. Blant annet tok jeg også bilder av Kira inne i en snøhule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg ble inspirert av sitte-bamse-tråden, og besluttet å prøve litt på å lære Tinka det. Hun er jo ikke spesielt begavet når det kommer til kroppskontroll, og tidligere har alle forsøk på å lære henne det blitt totalt mislykka. Dette også dessverre... Jeg startet med å lære det med target, men det gikk ikke spesielt bra. Tinka tror nemlig at targetsticken (som forøvrig ikke er noe mer avansert enn en blomsterpinne) er en apport...

Target-Tinka (trykk på bildet for å se filmen):

th_Film-1.jpg

Også et par bilder av Tinka som slapper av i senga si:

IMG_6868.jpg

IMG_6870.jpg

IMG_6874.jpg

Ååh, man er i et så godt humør:

IMG_6876.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder!

I dag har vi vært på gården, og siden Tinka var i spinnvilt humør tenkte jeg at jeg for en gangs skyld skulle få tatt noen fine løpebilder av henne. Konklusjon: Jeg har stor respekt og beundring for de som får det til! Nuvel, det er bare å trene litt mer, så bør det gå til slutt.

Legger inn link til bildene, så blir det ikke så mye å laste opp om man bare skal se de siste bildene: http://home.no.net/hingv/sorta.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På tide med litt bilder igjen! I dag har vi vært ute med speilrefleksen. Trente litt på utgangsstilling, fot og holdt, og kjørte litt apportering + holde fast-trening. Og tok en del bilder. Tinka må finne seg i mye forskjellig når jeg har med fotoapparat på tur...

Link til bildene: http://home.no.net/hingv/280407.html

IMGP0969.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...