Gå til innhold
Hundesonen.no

Labradoren Tinka


Ingvild

Recommended Posts

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Mange fine bilder :innocent: Synes det er moro å se hvor like bilder vi tar av hundene våre uten at vi vet det, du skjønner hva jeg mener når du ser bildene jeg tok tidligere i dag. Blant annet tok jeg også bilder av Kira inne i en snøhule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg ble inspirert av sitte-bamse-tråden, og besluttet å prøve litt på å lære Tinka det. Hun er jo ikke spesielt begavet når det kommer til kroppskontroll, og tidligere har alle forsøk på å lære henne det blitt totalt mislykka. Dette også dessverre... Jeg startet med å lære det med target, men det gikk ikke spesielt bra. Tinka tror nemlig at targetsticken (som forøvrig ikke er noe mer avansert enn en blomsterpinne) er en apport...

Target-Tinka (trykk på bildet for å se filmen):

th_Film-1.jpg

Også et par bilder av Tinka som slapper av i senga si:

IMG_6868.jpg

IMG_6870.jpg

IMG_6874.jpg

Ååh, man er i et så godt humør:

IMG_6876.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder!

I dag har vi vært på gården, og siden Tinka var i spinnvilt humør tenkte jeg at jeg for en gangs skyld skulle få tatt noen fine løpebilder av henne. Konklusjon: Jeg har stor respekt og beundring for de som får det til! Nuvel, det er bare å trene litt mer, så bør det gå til slutt.

Legger inn link til bildene, så blir det ikke så mye å laste opp om man bare skal se de siste bildene: http://home.no.net/hingv/sorta.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På tide med litt bilder igjen! I dag har vi vært ute med speilrefleksen. Trente litt på utgangsstilling, fot og holdt, og kjørte litt apportering + holde fast-trening. Og tok en del bilder. Tinka må finne seg i mye forskjellig når jeg har med fotoapparat på tur...

Link til bildene: http://home.no.net/hingv/280407.html

IMGP0969.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...