WheatenMali Skrevet 26. November 2007 Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 jeg som skrev det over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 26. November 2007 Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 Men stusser på at ikke jagende spisshunder er unntatt i annonsen, for denne utstillingen kommer ikke opp på terminliste for elghund... Dette lurte jeg på også. For så vidt jeg vet stilles kun elghund rasene på Nkk, Elghund utstillinger eller jaktutstillinger. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. November 2007 Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 Hvor i landet ligger letohallen, og er det noen trøndere som skal nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. November 2007 Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 Hvor i landet ligger letohallen, og er det noen trøndere som skal nedover? Såvidt jeg husker ligger det ved Eidsvoll (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. November 2007 Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 Såvidt jeg husker ligger det ved Eidsvoll (?) Er det nord eller sør fra Hamar? Langt fra Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 26. November 2007 Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 Er det nord eller sør fra Hamar? Langt fra Oslo? Toget litt videre fra Hamar(fra deg). Rett ved gardermoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. November 2007 Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 Blæh, blir så langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Hvor i landet ligger letohallen, og er det noen trøndere som skal nedover? Jepp, jeg skal. Du kan jo ta fly nedover, letohallen er rett ved Gardermoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Denne tråden døde jo helt. Hvem har meldt på hva? Jeg kommer med Albin på søndag og ei skye tispe begge dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Jeg har meldt på, jeg vil ha pm før jeg drar til mamma for jula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Har meldt på en juniorhann bearded collie. Neppe noe godt "sjakktrekk", da han er veldid "baby" , men, men.. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Da skal PM være på vei om jeg ikke tar helt feil Det er REKORDMANGE hunder påmeldt. Over 1300! Det gir et lite plassproblem, men intet større enn at det skal kunne løses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Spennende, jeg håper det er mange i min rase! Jeg har meldt på Oscar i ch.klasse=) Og skal stille CC Vienna og Cola=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Da skal PM være på vei om jeg ikke tar helt feil Det er REKORDMANGE hunder påmeldt. Over 1300! Det gir et lite plassproblem, men intet større enn at det skal kunne løses. Sukk, synes de skulle legge PM på nettsidene aller først, deretter poste det med frimerke... Utålmodig? Nei da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Nå skal jeg være en litt sånn sur, gretten tante og si at jeg synes det er en uting å arrangere utstilling i jula. Skal man ALDRI ta fri liksom ? Og hvor blir det av stasen med Hamar og Vikingskipet når diverse årskonkurranser ikke kan avsluttes der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Nå skal jeg være en litt sånn sur, gretten tante og si at jeg synes det er en uting å arrangere utstilling i jula. Skal man ALDRI ta fri liksom ? Og hvor blir det av stasen med Hamar og Vikingskipet når diverse årskonkurranser ikke kan avsluttes der ? Tydligvis mener eiere av over 1300 hunder at du tar feil . Nå skulle i utgangspunktet denne utstillingen vært i oktober, men var ved en feil blitt en dobbelt booking, derfor ble det ett "prøve-prosjekt" i år, som tydeligvis er kjempevellykket.. Lykke til både deltagere og arrangører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Tydligvis mener eiere av over 1300 hunder at du tar feil . Nå skulle i utgangspunktet denne utstillingen vært i oktober, men var ved en feil blitt en dobbelt booking, derfor ble det ett "prøve-prosjekt" i år, som tydeligvis er kjempevellykket.. Lykke til både deltagere og arrangører! Jepp - jeg registrerer at utstillingsfolk er litt ...ehhhh... spesielle ? Hehehehhehe... Jeg tror jeg skal gå på styret i vår klubb og be om at de ikke tillater min rase på utstillinger etter Hamar jeg *mumler surt og gretten om tull og tøys og sånt...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Nå skal jeg være en litt sånn sur, gretten tante og si at jeg synes det er en uting å arrangere utstilling i jula. Skal man ALDRI ta fri liksom ? Og hvor blir det av stasen med Hamar og Vikingskipet når diverse årskonkurranser ikke kan avsluttes der ? Jeg er faktisk helt enig med deg - det blir fryktelig rart at ikke Hamar er årets siste (i Norge). Det blir litt antiklimaks - på den annen side, det har jo blitt skrevet her om nisseluer og andre julete planer, så kanskje blir det kos? Jeg vurderte ikke å melde på av prinsipp, men så har man jo en ung, lovende det klør i utstillingslenka etter å komme i gang med... Og da passer Letohallen bedre enn Nordisk vinner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Vil ha, vil ha PM på nett.... Skal ikke stille, bare nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Vil ha, vil ha PM på nett.... Skal ikke stille, bare nysgjerrig... Jeg og, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 PM lørdag er kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 PM lørdag er kommet! Kan du legge inn link, for jeg finner det ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 I post.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 I post.. hehe.. Du må si hele setningen! Og jeg som ikke er hjemme før sent i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Hva skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar