Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillings 29.12 og 30.12


tm100021

Recommended Posts

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg skal ikke i ringen før klokken 12 :) eller skal senere enn det å da men da begynner lh chihuahua :) Da kan jeg sove en stund ekstra og det er lettere å få folk til å kjøre meg :)

Skrevet

Åååååh, svarte helvette!! Jeg sendte en mail med påmelding den 6 desember, men ser ikke ut som om den ble sendt før i dag!? Det sto jo at mailen ble sendt da jeg sendte den. Men nå fikk jeg mail tilbake om at påmeldingen er stoppet for lenge siden.. Jeg betalte jo den 6 også. Så da stiller jeg vist ingen egne hunder der likevel... :):)

Skrevet
Åååååh, svarte helvette! Jeg sendte en mail med påmelding den 6 desember, men ser ikke ut som om den ble sendt før i dag!? Det sto jo at mailen ble sendt da jeg sendte den. Men nå fikk jeg mail tilbake om at påmeldingen er stoppet for lenge siden.. Jeg betalte jo den 6 også. Så da stiller jeg vist ingen egne hunder der likevel... :):)

Men betaling er vel merket med hvilken hund det gjelder, slik at du kan ansees som påmeldt? Er det ikke det 9000-nummer er til for? Verdt å ringe for å høre, i hvert fall. Kjipt å planlegge tur fra Trøndelagen, også ikke få stilt... :)

Skrevet
Men betaling er vel merket med hvilken hund det gjelder, slik at du kan ansees som påmeldt? Er det ikke det 9000-nummer er til for? Verdt å ringe for å høre, i hvert fall. Kjipt å planlegge tur fra Trøndelagen, også ikke få stilt... :)

Ja, utrolig kjipt!

Dette skrev jeg i betalinga:

Betaling for påmelding til utstillingen i Letohallen 30/12 -07.

Hundens navn: Nellyvill's All Body'n Brain

Reg.nr.: 02128/05

Rase: Berner sennen

Eiers navn: Gudrun Kjøsnes, 90820331

Tror du det holder? Skal ringe å høre ja, vil i alle fall ha igjen pengene om jeg ikke får stilt.

Skrevet
Ja, utrolig kjipt!

Dette skrev jeg i betalinga:

Betaling for påmelding til utstillingen i Letohallen 30/12 -07.

Hundens navn: Nellyvill's All Body'n Brain

Reg.nr.: 02128/05

Rase: Berner sennen

Eiers navn: Gudrun Kjøsnes, 90820331

Tror du det holder? Skal ringe å høre ja, vil i alle fall ha igjen pengene om jeg ikke får stilt.

Var jeg arrangør, ville jeg skjønt hva dette betydde. Eneste er klasse du skal stille i, men det er kanskje åpenbart utfra alder.

Men ring og hør - spent på å høre svaret! Og selvfølgelig skal du ha pengene igjen om du ikke er påmeldt...

Skrevet
Ja, utrolig kjipt!

Dette skrev jeg i betalinga:

Betaling for påmelding til utstillingen i Letohallen 30/12 -07.

Hundens navn: Nellyvill's All Body'n Brain

Reg.nr.: 02128/05

Rase: Berner sennen

Eiers navn: Gudrun Kjøsnes, 90820331

Tror du det holder? Skal ringe å høre ja, vil i alle fall ha igjen pengene om jeg ikke får stilt.

Blir spennende å høre hva de sier... Hvis du har betalt den 6. må de jo ha fått pengene for lenge siden! Og som arrangører bør det jo ringe en liten bjelle når noen betaler, men man ikke finner påmeldingen..??? Har fått noen sånne selv, og da ringer man selvfølgelig til den som har sendt pengene! ... eller?

PS Hvor mange akita og shiba påmeldt?

Skrevet
Blir spennende å høre hva de sier... Hvis du har betalt den 6. må de jo ha fått pengene for lenge siden! Og som arrangører bør det jo ringe en liten bjelle når noen betaler, men man ikke finner påmeldingen..??? Har fått noen sånne selv, og da ringer man selvfølgelig til den som har sendt pengene! ... eller?

PS Hvor mange akita og shiba påmeldt?

american akita : 2

shiba : 5 + 3

Skrevet
Noen som vil kjekke hvor mange cavalierer som skal gå? ( valp og voksen)

Får ikke PM i posten, skal hente alt i sekreteriatet... :rolleyes:

cavalier: står kun ett sted 10 stk

Skrevet

Ja, er det jeg mener jeg og, at de burde ha ringt når de ikke fant noen påmelding som matchet betalinga.

Har prøvd å ringe, men de tar ikke tlf.

Therese(toya) over her hadde også meldt på og betalt i tide, men de påsto at de ikke hadde fått noen påmelding så hun får heller ikke stille på søndagen! De godtok ikke påmeldinga selv om hun hadde betalt(med info) i tide. Men hun fikk tilbake pengene da..

Guest cavkooik
Skrevet
cavalier: står kun ett sted 10 stk

Da har du dessverre ikke lest ringoppsettet godt nok!

Voksne cavalierer: 31 stk, ring 13 kl. 0900 (første rase)

Valper cavalierer: 10 stk, ring 10 kl. 11.00

Skrevet
Da har du dessverre ikke lest ringoppsettet godt nok!

Voksne cavalierer: 31 stk, ring 13 kl. 0900 (første rase)

Valper cavalierer: 10 stk, ring 10 kl. 11.00

det kan stemme det hihi...

jeg bare skummet :)

hihi

vi skummer jo fløten :)

Skrevet

Mamma ringte og snakka med hun dama nå, og hun sa at han sansynligvis var påmeldt, for hun hadde fått inn flere betalinger der hun ikke hadd funnet noen påmelding og de hadde hun tatt med likevel. Men hun skulle hjem og sjekke det på dataen sin nå og hvis hun ikke fant han så skulle hun ringe tilbake. Hvis vi ikke hører noe så er alt i orden :)

Skrevet
14 valper? :)

Oi! Ja, sjekka litt fort. 24 papilloner skal det være.. :P

Noen som kan sjekke DSG? Mulig jeg tar meg en tur å titter :)

Det er 7 DGS :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...