Buster Skrevet 2. September 2007 Rapporter Share Skrevet 2. September 2007 Hei! Jeg er en dame på 29 år. Jeg er gift og har 2 barn. For to uker siden så fikk vi en hund via omplassering. Buster er en 5 1\2 år gammel petit basset griffon vendeen. Han har et herlig lynne, er fantastisk med barn og er en herlig hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. September 2007 Rapporter Share Skrevet 2. September 2007 Velkommen hit! håper du vil trives her, spør hvis du lurer på noe Buster er kjempefin, gleder meg til flere bilder og mer info om hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. September 2007 Rapporter Share Skrevet 3. September 2007 Hei! Velkommen hit. Buster virker som en nydelig hund. Jeg elsker ansiktet på den rasen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 3. September 2007 Rapporter Share Skrevet 3. September 2007 Velkommen hit. Stilig bilde, gleder meg til å se flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 5. September 2007 Rapporter Share Skrevet 5. September 2007 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camagnu Skrevet 5. September 2007 Rapporter Share Skrevet 5. September 2007 Hei og velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 5. September 2007 Rapporter Share Skrevet 5. September 2007 Hei Velkommen til Dyresonen - Hvor fant du hunden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar