Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling i orklahallen


Symra&Pippin

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Jeg skal være rimelig fornøyd om jeg finner Orkanger. Det skjer alltid noe rart når jeg skal ut av en rundkjøring, kan godt ende opp med å kjøre ut samme sted som jeg kjørte inn :whistle:

Haha! Hvis du først klarer å komme deg til Orkanger (og ikke tar feil i Klett-rundkjøringen :lol: ), så skal du bare kjøre gjennom en rundkjøring, og da skal du til høyre, altså første avkjørsel. Den har bare en annen avkjørsel, og den går rett frem, og dit skal du ikke (med mindre du vil komme på besøk til oss, da). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vore kjekt å komt å sjå på, tenke å ta med holly..er det noken som har plass i bilen på søndag? bor i trondheim sentrum, men kan ta bussen utover mot heimdal om du bor den veien..

er det nokon som skal ta bussen frå trondheim til orkanger?

Nå skulle jeg akkurat til å skrive at vi skal til trondheim sentrum LØRDAG.. Synd at du skal søndag, ellers har du fått haiket med oss :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da er det vel bare vi som er ekstremt flinke til å rote oss bort :whistle:

Det er egentlig jeg og. :rolleyes:

Minnes en ustilling i Stange hvor jeg hadde med meg 3 dommere i bilen. Hadde egentlig god tid, men...

Dommerne kom en halvtime for sent de. :unsure::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig jeg og. :rolleyes:

Minnes en ustilling i Stange hvor jeg hadde med meg 3 dommere i bilen. Hadde egentlig god tid, men...

Dommerne kom en halvtime for sent de. :unsure::whistle:

Hahaha! :lol: Du har vel fått mange flere sånne oppdrag, tenker jeg? :closedeyes: Og hvordan ble plasseringen din den dagen, mange mistanker om at du ble "trynedømt" etter å ha kidnappet dommerne? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begge dagene!

På lørdag drar jeg sammen mor og Symra og søndag skal jeg sammen en venninne som aldri har vært på hundeutstilling (Hun skal få seg hund etter hvert og vil gjerne se litt)

ps:Har forresten ledig plass i bilen søndag, om noen trenger skyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Æsj. Jeg må kjøre opp til scooter på Søndag jeg, så da kommer jeg nok ikke i det hele tatt. Lykke til alle sammen, jeg forventer oppdateringer om resultater fortløpende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Jeg må kjøre opp til scooter på Søndag jeg, så da kommer jeg nok ikke i det hele tatt. Lykke til alle sammen, jeg forventer oppdateringer om resultater fortløpende :D

Neei, Christine, da! Vi skulle jo møte Vegas! Kan du ikke bare sende ham med bussen, pliis? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Neei, Christine, da! Vi skulle jo møte Vegas! Kan du ikke bare sende ham med bussen, pliis? :P

Haha, skulle jo gjerne ha gjort det! :P

Får se hvordan det blir med scooteroppkjøringa da. Nå er det nemmelig snø ute, og da får vi ikke kjøre. Men problemet da blir hvordan jeg skal komm meg oppover. (spare penger til hamar. Alt jeg har er rundt 600 ellernoe.. *host*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! :) Du har vel fått mange flere sånne oppdrag, tenker jeg? :closedeyes: Og hvordan ble plasseringen din den dagen, mange mistanker om at du ble "trynedømt" etter å ha kidnappet dommerne? :no:

Veel, det var ikke et oppdrag egentlig da. De bodde på samme hotel som meg den dagen og når jeg skulle dra på utstillinga satt de nede i hallen også spurte de om jeg skulle på utstillinga og om de fikk sitte på. :rolleyes:

Og det var nok ikke noen trynebedømning nei... Gult ene dagen og blått den andre. :no:

Den ene dommeren kom bort til meg etterpå og spurte om jeg ble skuffet over gult da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...