Djervekvinnen Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Jeg har lyst å se på andre kameraer. Det jeg har nå er fujifilm finepix s5000, og det syns jeg er for stort å ta med overalt. Så det jeg er ute etter er: Er kamera som passer lett i lomma/veska og ikke er for stort og tungt. Og ikke alt for skjørt (siden man har det med overalt) Må ha god bildekvalitet og helst noe zoom Må være brukevennlig for en amatør som meg som ikke er så dyktig på all muligs slags innstillinger. Kunne ta bilder i litt mørke/skumring og bilder i fart. Pris helst ikke over 3500 kr Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Jeg har dette: http://www.olympus.no/consumer/29_mju_1000.htm Passer i baklommen og jeg er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Jeg har canon ixus IS for tiden, funker veldig bra! Passe str, tåler ganske mye og ikke sånn altfor proft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 23. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Takk for tips! Renate: hva koster kameraet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Takk for tips! Renate: hva koster kameraet? Du finner noen priser her i hvert fall Jeg har forresten dette, og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Takk for tips! Renate: hva koster kameraet? Jeg betalte 2500kr på Japan Photo og da fikk jeg med 1GB minnekort og 100 gratis bildekopier, kjøpte det i Mai tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar