Gå til innhold
Hundesonen.no

Voldsom slikking


Mirai

Recommended Posts

Oppdaget at Mona ligger og manisk slikker på/ved ulvekloa, og det har blitt/er hovent der. Jeg vet ikke hvorfor, og har ikke sett det før. Er det sånn kjeder seg/tvangstanker-opplegg? Aldri vært noe sånt med henne før. Skal få låne noe plasterlignende saker av ei på jobben for å prøve, og så skal jeg høre om de i dyrebutikken har noen tips + en telefon til dyrlegen (som sikkert må ha oss inn der for å kunne vurdere).

Er det noe jeg kan gjøre i mellomtiden? Det ser ganske fælt ut :closedeyes: Hun får ikke noe spesielt vondt om jeg tar der, men hun rykker litt til om jeg peller nedi hårene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville vært fall barbert stedet for å se hva det var der. Willy fikk i vår en torne i huden mellom potene, som hadde gått inn og laget betennelse. Han lå og slikket og slikket og var hoven.(jeg var i syden... :/) Det ente med full narkose og operasjon for å få ut det vi ikke da visste hva var. Var en slags lomme i huden der, og vi stakk hull på begge sider av lommen også måtte jeg skylle gjennom en gang om dagen i 10 dager for å være sikker på at alt kom ut... ekkel jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...