Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor sover hunden/e deres om natten da?

Cathrine og Killja

Recommended Posts

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Det spørs litt (av ulike årsaker). Men en "vanlig" natt så sover Rex inne på rommet til mamma og pappa (der kan han velge å legge seg akkurat hvor han vil, om det er i sin seng eller i mine foreldres, eller under senga dems ;) )

Bocca sover i buret sidenav senga mi, men etter en tur ut om morgenen (eller om jeg våkner tidligere på natta) får ho komme opp i senga og krype under dyna. (Skikkelig kroppskontakt-hund, ligger jo til rasen)

Skrevet

Mira sover i på rommet vårt på gulvet, men hun har åpent bur hun kan ligge i, å d trives hun med veldig godt. Om morgene får hun som regel komme opp i sengen, så vi kan sove litt lengre ;)

Skrevet

Her ligger sjefen sjøl på armen min i senga, en ligger på madrassen i gangen, en i det åpne buret ved siden av senga og en har bestemt seg for at beste soveplassen i verden er under senga mi. Dette er plasser de alle sammen har valgt seg ut selv.

Skrevet

I sengen begge to ;) Dem skifter på å ligge i min seng og i hundesengen på gulvet...

Men faktisk ligger dem heeeelt rolig i sengen min. Dem beveger ikke en muskel, dem vet vell at begynner dem å styre blir dem nedgradert til gulvet/hundesengen. :rolleyes:

Skrevet

I sengen min ;) Når jeg flytter ut om tre(!) dager så skal han fortsette å sove i sengen min, hehe. Får vel heller begynne å kalle det sengen hans? De forrige hundene lå i sengen eller løs i resten av huset.

Skrevet

Vesla sover i hundeseng ved siden av sengen min, og Chili sover for tiden på madrass på rommet til broren min som synes det er litt skummelt å sove alene på rommet sitt ;) Ellers ligger hun i egen seng på soverommet mitt.

Skrevet

Hun bestemmer selv hvor hun vil ligge men hun ligger mest i sengen min, men bytter på å ligge i sengen sin vedsiden av min seng, i gangen utenfor soverommet mitt eller på badet.

Skrevet

Det er veldig forskjellig, av og til i bur,av og til i korgene på gulvet og av og til i sengen.

Pito liker best å ligge enten på rygg i en korg på gulvet,eller ved fotenden på sengen min. Mens twiggy skal helst ligge mellom puten min og veggen på rygg. skikkelig kosebamse ;)

http://i62.photobucket.com/albums/h119/Jea...obbilder005.jpg

(Dårlig mobil bilde)

Skrevet

De ligger enten i stolen, på gulvet eller i senga mi, alt ettersom hva de føler for sjøl ;)

Emma vil for sikkerhets skyld ligge på puta mi når hun kommer opp i senga, hun er tydeligvis ikke helt klar over at hun er belger og ikke miniatyrhund :glare: Dina ligger enten ved siden av meg eller i beinenden..

Skrevet

Her sover hunden i senga, oppå hodeputa før jeg legger meg og flytter seg ned i fotenden i løpet av natta. Eller så sover han på et saueskinn som ligger på gulvet på rommet mitt eller i buret. Han bestemmer egentlig helt selv.

Skrevet

Ligger i senga til vi har sovnet. Da hopper de ned og legger seg i sengene sine.

Akkurat nå har jeg dem i gangen om natta siden soverommet blir altfor varmt.

Skrevet

Lyng vil allerhelst ligge på gulvet nedenfor sengen vårs, halvveis under sengen (er kjøligst der). Innimellom vil jeg gjerne ha ham i sengen, men gutten nekter! ;) Han legger seg "hardere" ned på gulvet om jeg spør ham om å komme opp.. På morgenen, vel og merke etter kl 9 kan han komme opp og sove der en 15-25min før han går ned på gulvet igjen.. Snakk om sær bikkje;)

Hvis han ikke får ligge på soverommet ligger han på gulvet i stua, evt litt i bia'n. Er en snill gutt, jeg har aldri sett merker etter ham i sofaen..! Enda han får være der nå og da (han liker ikke det heller.. alt for varmt;) )

Skrevet

2 av hundene vares sover ute i bur, for at de ikke skal sta ute og ule/bjeffe om natta...

Minste mann (bortskjemt?? Neida :rolleyes: ) han sover inne.. Helst pa soverommet til muttern og fattern, ellers sa skal han bare sove i senga...

Skrevet

Begge hundene sover på stua. Twinki ligger nok i sofaen med beina til værs, men Blomst ligger i det åpne buret sitt. Hun kommer seg ikke oppi sofaen enda :rolleyes: Blir vel sofa på henne og etterhvert tenker jeg!

Når sambo er bortreist sover Twinki i senga sammen med meg ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...